Slováci milujú mačky a tie milujú kvalitu
Admin, 16. 08. 2013 - Podľa prieskumu* spoločnosti Mars chová v Slovenskej republike 25 % domácností minimálne jedného mačacieho maznáčika, čo radí Slovenskú republiku mierne nad priemer celej Európskej únie. Z celkového počtu domácností, ktoré chovajú mačku, potom 5 % domácností vlastní dve mačky,
1 % troch mačacích maznáčikov a 1 % respondentov uviedlo,
že v ich domácnosti žijú tri a viac mačiek. Trh s mačacím krmivom predstavuje 24 % z celkového trhu so stravou pre domáce zvieratá, preto spoločnosť Mars rozširuje svoje portfólio krmív pre mačky a pod značkou Sheba predstavuje vysoko prémiovú mačaciu stravu.
V súčasnej dobe sa značka Sheba vracia v inovovanej podobe individuálne balených praktických kapsičiek v dvoch variantoch. Tvárou celej kampane je hollywoodska herečka Eva Longoria.
V Slovenskej republike žije viac ako 2 milióny domácich zvierat, z toho takmer 750 000 mačiek. Slovenský trh krmív pre mačky tvorí 24 % z celého trhu stravy pre domáce zvieratá a ročne vygeneruje tržby v celkovej hodnote 9,5 miliónov eur. Z pohľadu jednotlivých balení majú najvyšší podiel na trhu s krmivami pre mačky malé balenia s porciou do 100 gramov. Tieto balenia tvoria 37 % trhu a vygenerujú tržby vyše 3,5 milióna eur. O zvyšok trhu sa potom delia väčšie konzervy s 32 % podielom na trhu a granule s 28 percentami. Iba 3 % trhu sú vyhradené pre mačacie pochúťky.
Kapsičky DELICATO, ktoré sú v bežnej obchodnej sieti dostupné od júna, obsahujú jemne nakrájané kúsky mäsa v želé a v ponuke sú v troch príchutiach (s kuracím mäsom, morčacím mäsom alebo s tuniakom). Kapsičky CUISINE ukrývajú dusené kúsky mäsa v šťave a ponúknu tiež tri príchute (losos, hovädzie či kuracie mäso). Jedna kapsička v praktickom balení s hmotnosťou 85 g obsahuje vysoko kvalitnú a vyváženú porciu mačacie potravy, súčasne kladie dôraz na chuť a pôžitok mačky z jedla.
Uvedenie produktu na slovenský trh je súčasťou celosvetovej kampane „Podľahni svojej vášni“, ktorej tvárou sa stala známa herečka a milovníčka mačiek Eva Longoria. Táto herečka sa tiež objavuje v reklamnom spote na značku Sheba.
Sama herečka o kampani hovorí: „To, ako bola táto kampaň postavená, vrátane zamerania na vášeň, ma naozaj zaujalo a inšpirovalo. Táto životná filozofia mi je veľmi blízka, preto som bola naozaj nadšená, keď ma značka Sheba požiadala, aby som bola súčasťou ich kampane. S vášňou sa púšťam do všetkého, čo robím, či už to je moja práca herečky, varenie alebo moje vzťahy s rodinou, blízkymi a samozrejme aj so zvieratami.“
* Prieskum uskutočnila spoločnosť Ipsos Marketing pre spoločnosti MARS v minulom roku na reprezentatívnej vzorke populácie 2000 respondentov.
(Tabačková)
Zanechajte nám Váš dotaz