Strategický rozvoj v HARTMANN-RICO vedie Stanislav Jančík
Admin, 26. 09. 2013 - Určovanie strednodobej a dlhodobej stratégie, identifikácia nových produktových kategórií, riadenie korporátnej komunikácie, sledovanie a optimálne prispôsobovanie sa legislatívnemu prostrediu v Českej a Slovenskej republike.
Predovšetkým za tieto aktivity bude v HARTMANN-RICO zodpovedať novo vzniknuté oddelenie strategického rozvoja. Od 1. júla ho vedie Ing. Stanislav Jančík, ktorý doteraz vo firme pôsobil na pozícii marketingového riaditeľa.
Vznik nového oddelenia je jedným z viacerých opatrení, ktoré sprevádza celkovú zmenu strategického smerovania spoločnosti HARTMANN-RICO.
„Pre zaistenie budúcich úspechov firmy je dôležité aktívne hľadať príležitosti pre rozvoj nášho biznisu a efektívne merať ich reálne využitie. Vďaka previazaniu činností oddelenia strategického rozvoja s procesmi obchodu a marketingu očakávame posilnenie značky HARTMANN na domácom trhu,“ uviedol Stanislav Jančík.
(snow)
Zanechajte nám Váš dotaz