Privítajte jar s novým dizajnovým naparovačom odevov!
BRATISLAVA/ADMIN – Skvelý, ľahký, hravý a farebný! Dokonalý doplnok pre váš šatník. Kamarát zbalený na cesty a silný pomocník v boji proti pokrčenému oblečeniu. Privítajte jar štýlovo s naparovačom odevov značky Tefal Pure POP. Rozjasnite si šatník s prístrojom, ktorý vám vykúzli úsmev na tvári a už ho nikdy nebudete chcieť pustiť z ruky.
Ukážte svoj štýl s naparovačom odevov Tefal Pure POP (DT2020E1). Tento hravý naparovač posúva starostlivosť o odevy na novú úroveň. Tefal Pure POP čistí a naparuje jedným plynulým pohybom a použitie je celom intuitívne. Pohodlný systém obojstranných nástavcov umožňuje ľahkú zámenu medzi zamatovou stranou, ktorá je ideálna pre šetrné vyrovnanie všetkých látok, dokonca i tých najchúlostivejších, a stranou pre odstránenie vlasov, chlpov a drobných nečistôt. Úplne prírodná sila pary redukuje pachy, dezinfikuje a osviežuje. Tefal Pure POP je mimoriadne kompaktný, tenký a ľahký, aby ste si ho mohli vziať kamkoľvek potrebujete. Či už mierite do luxusného hotela, na dobrodružnú cestu karavanom alebo plánujete ubytovanie v kempe, všade určite tento šikovný a skladný naparovač odevov využijete.
Tefal Pure POP má výkon pary až 20 g/min. Je zahriaty už za 15 s, a je teda ideálny pre časté používanie a úpravu oblečenia na poslednú chvíľu. Navyše sa na neho môžete tešiť v štyroch žiarivých a hravých farbách. Rozžiarte svoj šatník!
Odporučená predajná cena je 56,90 €.
VÝHODY PRODUKTU
Ľahké a intuitívne naparovanie
Odstraňovanie vlasov, chlpov a drobných nečistôt
Para pre šetrnú starostlivosť o oblečenie
Inovatívny systém obojstranných nástavcov
Výnimočne kompaktný design pripravený na cesty
Rýchle zahriaty a pripravený k použitiu
Štýlový a moderný design
Dezinfekčný účinok pary
Opraviteľné za rozumnú cenu – garancia výrobku po dobu 15 rokov
Francúzska rodinná firma Groupe SEB, na slovenskom trhu známa vďaka značkám Tefal, Rowenta či Krups, sa od roku 2015 v rámci svojho projektu zaväzuje ku garancii opraviteľnosti výrobkov po dobu 15 rokov – to platí už pre celých 95 % produkcie spoločnosti. Do roku 2050 si Groupe SEB dala za cieľ dosiahnuť uhlíkovú neutralitu. Svoje výrobky Groupe SEB balí a prepravuje v recyklovanom kartóne potlačenom rastlinnými atramentmi.
(Zdroj: Klára Márová, EV public relations; Pripravila: red.)
Zanechajte nám Váš dotaz