Nová značka dekoratívnej kozmetiky exkluzívne v dm
Bratislava, Admin – Začiatkom novembra sa objavila na pultoch dm nová značka dm 183 DAYS, subznačka značky dm trend IT UP. Jej výnimočnosťou je fakt, že po prvýkrát sa bude v rámci dekoratívnej kozmetiky obmieňať celý sortiment už v polročných intervaloch.
Približne každých 183 dní si tak zákazníci nájdu v stojane kompletne nové výrobky, čo umožní cielene a efektívne reagovať na nadchádzajúce trendy. Úplne nová, úplne iná, výrazná, žiarivá, farebná a hlavne zábavná – taká je nová exkluzívna značka na medzinárodnej scéne krásy 183 DAYS.
V prvom polroku sa tak zákazníci dm môžu tešiť na celkovo 86 produktov z rôznych kategórií, ako napríklad krémy na pery, očné tiene, púdre či bázy, inšpirovaných novinkami a trendmi z celého sveta. Žiaden z výrobkov nie je testovaný na zvieratách a časť z nich je vhodná aj pre vegánov. Ako mladšia sestra značky trend IT UP ponúka kvalitné produkty vyvinuté poprednými výrobcami kozmetiky.
(Zdroj: Iveta Haulíková, everyvent; Pripravila: red.)
zatial je iba tam , ale nepotrva to dlho a bude dostupna všade, v každej drogerii a eshope. Len čo mam skusenosti, tak eshopy to maju za nižšie ceny.