SKPR STRATEGIES zastreší celkovú PR komunikáciu pre Heineken Slovensko

BRATISLAVA/ADMIN – Vďaka úspešnej spolupráci na kampaniach pivných brandov počas minulého roka sa kompetencia agentúry SKPR STRATEGIES rozšírila od januára aj o ďalšie kľúčové oblasti v korporátnej a CSR  komunikácii spoločnosti HEINEKEN Slovensko. Okrem zaujímavých projektov s obľúbenými pivnými značkami, akými sú napríklad Zlatý Bažant, Zlatý Bažant Radler 0,0%, Desperados, či Krušovice čakajú agentúru aj nové výzvy a PR kampane komunikujúce lídra na slovenskom pivnom trhu.

Z rozšírenej spolupráce má radosť aj riaditeľka PR agentúry SKPR STRATEGIES Soňa Lexmanová: „Tešíme sa, že môžeme nadviazať na našu doterajšiu spoluprácu, a že Heinekenu môžeme priniesť komplexné riešenia naprieč celým portfóliom brandov i aktivít. Obzvlášť je pre nás výzvou, že sa môžeme naplno zapojiť do tém spoločenskej zodpovednosti, slovenskosti, spolupráce s komunitami. Práve tie dávajú Heinekenu punc spoločnosti, ktorej záleží na prostredí, kde pôsobí. Sadli sme si pracovne aj ľudsky, a to je prvý predpoklad k tomu, aby sme odovzdávali dobrú prácu s výsledkami.

K spolupráci sa vyjadrila aj hovorkyňa a manažérka korporátnych vzťahov pre spoločnosť HEINEKEN Slovensko Helena Windisch: „Tešíme sa na spoluprácu s komunikačnými profesionálmi z SKPR STRATEGIES. Páčia sa nám kreatívne riešenia tímu, ich dynamika a veríme, že spoločne vytvoríme kvalitné komunikačné projekty. Ako kľúčové v komunikácii vnímame prepojenie našich značiek s povedomím o slovenskosti a udržateľnosti. Budeme radi, ak sa nám v tejto oblasti vzájomne podarí vytvárať zmysluplné komunikačné aktivity, ktoré prinesú pridanú hodnotu našim zákazníkom, spotrebiteľom ale aj komunitám, ktoré prepájame.

HEINEKEN Slovensko je viac ako 20 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu a je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken®, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú pivnú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň a Kelt, regionálny Martiner a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno, Desperados a najpredávanejší cider na svete Strongbow.

SKPR STRATEGIES je fullservisová komunikačná agentúra, ktorá na trhu public relations pôsobí už 10 rokov. Portfólio svojich klientov a projektov si buduje tak, aby dosahovala jeden zo svojich najdôležitejších cieľov: pracovať pre spoločensky zodpovedné firmy. Agentúra získala mnohé domáce aj zahraničné ocenenia a v posledných dvoch rokoch si vyslúžila aj to najcennejšie – Agentúra roka 2021 a 2022 v súťaži PROKOP.  SKPR STRATEGIES je členom APRSR a podporovateľom iniciatívy Férový tender.

(Zdroj: Regina Ulejová, SKPR STRATEGIES; Pripravila: Valéria Nagyová)

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*