Orbit prichádza s kampaňou
v spolupráci s McDonald’s

Bratislava, Admin – Značka Orbit v rámci svojej dlhodobej komunikácie pod heslom “Jedzte, pite, žuvajte” zacieli opäť na stravovanie mimo domova a nadviaže spoluprácu s McDonald’s. Svetové značky sa spojili, aby spotrebiteľa odmenili darčekom s viacerými benefitmi. Popri čistých a zdravých zuboch čaká na tých, ktorí si v období od 14. 1. do 13. 3. 2016 zakúpia špeciálne označené balenie žuvačiek Orbit s kupónom vo vnútri, v reštauráciách McDonald’s burger Big Mac™ len za 1,60 €. Kampaň bude sprevádzať sampling žuvačiek bez cukru Orbit v celej sieti reštaurácií.

Orbit Peppermint_McD_zmensene
Návštevy reštaurácií patria podľa nedávneho výskumu* značky Orbit k životnému štýlu veľkej časti slovenskej populácie. 63 % opýtaných zájde na jedlo von aspoň raz do mesiaca. Svoje obľúbené podniky si vyberajú podľa ponuky, kvality a ceny jedál, celkového prostredia a čistoty reštaurácie, ale aj rýchlosti obsluhy. Úlohu hrajú aj špeciálne akcie.
“Aj preto voľba padla na značku McDonald’s. So svojimi 30 reštauráciami je navyše najväčšou sieťou reštaurácií v Slovenskej republike. Máme veľkú radosť, že sa nám podarilo uzavrieť spoluprácu a spotrebiteľom môžeme priniesť benefit v tak širokom rozsahu,” komentuje spoluprácu Jana Přerostová, Group Brand manažérka segmentu žuvačiek spoločnosti Wrigley.

Orbit Spearmint_McD_zmenseneSpotrebitelia nájdu v predajniach špeciálne označené žuvačky s kupónom vo vnútri. Je ich možné uplatniť v akejkoľvek reštaurácii McDonald’s a získať burger Big Mac™ za zvýhodnenú cenu 1,60 €. Kampaň bude sprevádzať sampling žuvačiek Orbit bez cukru v celej sieti reštaurácií. Akčnú ponuku v televízii podporí desať sekundový tag on, ktorý sa bude vysielať v čase kampane. V rámci podpory v mieste predaja budú umiestnené druhotné vystavenia v obchodných reťazcoch moderného a tradičného trhu.

*Zber dát sa uskutočnil prostredníctvom internetového dotazníka (CAWI) na internetovom paneli agentúry STEM/Mark v dňoch 26. 11. – 4. 12. 2015 na cieľovej skupine mužov a žien vo veku 15 – 60 rokov. Prieskumu sa zúčastnilo 500 respondentov.

(Zdroj: Lenka Dolinajová, AMI Communications, Pripravil: Eugen Michal Nagy)

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*