Jednu z cien Via Bona získalo Tesco

Admin,29.04.2013 – Spoločnosť TESCO STORES SR, a.s. získala cenu Via Bona Slovakia 2012 v kategórii prozákaznícka firma roka. Porotu presvedčila služba Tesco Potraviny domov. Jedná sa o unikátnu službu, ktorú Tesco zaviedlo koncom minulého roka.

via bona-TESCO 2013

Michal Dyttert, člen predstavenstva TESCO STORES SR, a.s. (na fotografii vpravo) preberá cenu Via Bona Slovakia.

V rámci služby zároveň Tesco poskytuje zdravotne ťažko postihnutým osobám donášku potravín zdarma až k dverám bytu, čo pre ľudí so zníženou mobilitou predstavuje výraznú úľavu.

„Ako zodpovedná firma chceme dávať svojmu okoliu naspäť viac, ako získavame. Preto si veľmi vážime toto ocenenie. Sme radi, že sa zaraďujeme medzi lídrov nie len v inováciách, ktorou táto služba je, ale aj v oblasti zodpovedného podnikania a firemnej filantropie,“ podotýka Zuzana Lošáková, manažérka komunikácie, TESCO STORES SR, a.s.

Unikátnu službu Tesco Potraviny domov reťazec spustil v Bratislave a okolí v októbri minulého roka. Vďaka službe zákazníci môžu nakupovať z domu a tovar im Tesco doručí až ku dverám bytu vo vopred dohodnutom čase. Štandardná cena doručenia je v rozmedzí od 2,49 do 3,99 eur. Hlavnou výhodou je úspora času, ale aj námahy, napríklad pri nakupovaní veľkých a ťažkých balení tovarov ako sú pracie prášky či minerálne vody. „Po úspešnom spustení služby sme získali veľa pozitívnych ohlasov od zákazníkov, ktorým služba zjednodušuje život – napríklad mamičky na materskej dovolenke, alebo veľmi zaneprázdnení ľudia. Uvedomili sme si zároveň, akou veľkou pomocou by mohla byť služba pre ľudí so zdravotne ťažkým postihnutím,“ vysvetľuje Zuzana Lošáková

Na získanie bezplatného dovozu potravín stačí ľuďom s ťažkým zdravotným postihnutím nakúpiť tovar nad 20 eur a pri obdržaní nákupu sa preukázať preukazom OŤZP (preukaz fyzickej osoby s ťažkým zdravotným postihnutím).
Zákazníci si po zaregistrovaní na webstránke www.itesco.sk/potravinydomov môžu vybrať z viac ako  19 000 položiek. Len pred nedávnom spoločnosť rozšírila službu i na vybraný nepotravinový sortiment. Nejde však o internetový obchod. Je to unikátna služba, v rámci ktorej si zákazník „pozýva“ Tesco domov a až tam – pri jeho dverách – dôjde ku kúpe tovarov. Na internete si teda zákazník nerobí záväznú objednávku, iba zoznam nákupu. Výhodou tohto systému je, že pri dverách svojho bytu, keď si všetok tovar osobne prezrie, sa môže rozhodnúť, ktoré položky zo svojho zoznamu kúpi a ktoré nie. Ceny tovaru v rámci služby sú rovnaké ako na regáloch hypermarketov TESCO v deň dodania tovaru.
Majitelia vernostnej karty Clubcard o svoje body neprídu, stačí, ak pri registrácii uvedú aj číslo svojej karty Clubcard.
(zl)

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*