Spoločnosť Hubert J.E. vykázala úspešný rok 2012

Admin, 28. 05. 2013 - Spoločnosť Hubert J.E. Sereď, významný výrobca šumivých a tichých vín na Slovensku, dosiahol v roku 2012 celkový predaj viac ako 16,7 milióna jednotkových fliaš vrátane exportu, čo predstavuje medziročný nárast o 2 %. Počet predaných šumivých vín Hubert vzrástol oproti predchádzajúcemu roku

takmer o 5  % a prevýšil 6,3 milióna jednotkových fliaš. Predaj liehovín zaznamenal významný nárast až o 12,2 % pri počte 1,5 milióna predaných jednotkových fliaš. Tichých vín sa predalo  7,3  milióna jednotkových fliaš, čo znamená nárast o 2,4  % oproti roku 2011.

Hubert logo

V minulom roku sa predalo viac ako 6,3 milióna fliaš, čo znamená, že minulý rok každý Slovák vypil najmenej jednu fľašu sektu. Medzi sektmi si najvyššie priečky v počte predaných fliaš už tradične drží Hubert de Luxe, ktorý oproti predchádzajúcemu roku zaznamenal nárast o 9,2 %. „Hubert de Luxe sa teší čoraz väčšej obľube medzi zákazníkmi, ktorí ho preferujú najmä pre jeho intenzívnu muškátovú arómu a vyšší obsah zbytkového cukru. Zaujímavé je, že napriek tomu, že odborná verejnosť uprednostňuje skôr suché sekty, obstál náš De Luxe výborne aj na súťažiach a to nielen domácich, ale aj zahraničných. Obzvlášť ma teší strieborná medaila z AWC Vienna 2012” povedal Ing. Peter Krúpa, konateľ spoločnosti. „Na druhej strane je potešiteľné, že narastá záujem o produkty aj z druhej strany “spektra“ ako je náš prémiový produkt Johann E. Hubert extra dry, ktorého predaj medziročne narástol o takmer 15 %. Johann E. Hubert sa vyrába klasickou metódu a zreje vo fľaši až 12 mesiacov a spája v sebe nostalgiu takmer 200 ročnej histórie spoločnosti s noblesou odrôd biely ruland a zelený veltlín.
V minulom roku sa nám podarilo pri tichých vínach úspešne realizovať prechod z “korkových“ na praktické skrutkovacie uzávery. Napriek tomu, že sme k zmene pristupovali s rešpektom, sme radi, že sú naši zákazníci napriek obľube tradičných značiek ochotní akceptovať aj moderné riešenia, ktoré garantujú nielen vyššiu kvalitu uzatvárania vína, ale sú tiež praktickejšie pri otváraní a skladovaní. Dôkazom úspešného prechodu sú nielen rastúce čísla predaja, ale aj pozitívne reakcie našich zákazníkov,“ uviedol Ing. Peter Krúpa.

To, že sa spoločnosti Hubert J.E. darilo aj minulý rok, potvrdzujú na jednej strane rastúce čísla z domáceho predaja (16,4 milióna jednotkových fliaš, čo predstavuje 98 % z celkového predaja), ako aj rastúce tendencie jednotlivých produktov. Už tradične sa darilo sektom, ktorých predaj medziročne vzrástol o 5 %. Významný podiel na predaji mali minulý rok aj liehoviny, obzvlášť potešiteľný bol vývoj predaja produktu Karpatské brandy Špeciál.
Kvalitu produktov Hubert potvrdzujú aj rôzne domáce a zahraničné ocenenia. Sekt Johann E. Hubert si zo súťaží Muvina 2012 v Prešove a z AGRO VÍNO 2012odniesol zlaté medaily, na AWC Vienna 2012 získal diplom. Hubert de Luxe, ktorý na Slovensku patrí medzi najobľúbenejšie, získal strieborné medaily na AWC Vienna 2012, Gustus Juvenilis 2012 a AGRO VÍNO 2012. Ďalším veľkým zahraničným úspechom bola cenná zlatá medaila pre Hubert Grand rosé na súťaži MUNDUS VINI International Wine Award 2012 v Nemecku a ocenenie Karpatského brandy Exclusive, ktoré získalo striebornú medailu na Medzinárodnej súťaži vín Vinalies China v čínskom Penglai.

Novinky
Spoločnosť Hubert J.E  uviedla v roku 2012 na trh dve novinky – Karpatské brandy Originál a nový sekt Pauline Hubert v limitovanej edícii. „Karpatské brandy Originál je elegantný nápoj s vôňou sušeného ovocia, zároveň je veľmi lahodné s jemnou aromatickú chuťou, ktorá poteší aj dámy. V roku 2012 sme sa rozhodli do nášho portfólia zaradiť aj jedinečný červený sekt vo farbe lásky a pomenovali sme ho na počesť manželky Johanna E. Huberta, Pauline. Tento suchý sekt tak rozšíril našu ponuku a priniesol zákazníkom opäť kvalitný sekt z kategórie Extra Brut,“ vysvetľuje Ing. Ingrid Vajcziková, PhD, hlavná enologička spoločnosti.
Tržby spoločnosti Hubert J.E. predstavovali v roku 2012 viac ako 33 mil. EUR, čo je nárast o 5 % oproti predchádzajúcemu roku. Predaj produktov spoločnosti s priemerným počtom 90 zamestnancov v roku 2012 dosiahol 16,7 milióna jednotkových fliaš. 2 % z celkového počtu predaných produktov smerovali na export, a to najmä do Českej republiky.
Celková výška investícií v roku 2012 dosiahla takmer 567 tisíc EUR. Investície smerovali najmä do modernizácie a rozšírenia výrobnej kapacity, znižovania energetickej náročnosti výroby pri zabezpečení vyššej efektivity a kvality výrobného procesu.  V záujme znížiť spotrebu tepelnej energie sa realizovalo zateplenie egalizačnej stanice a administratívnej budovy, čím sa zároveň zlepšil celkový dizajn areálu.
Hubert de Luxe 0.75 small web
Plány na rok 2013
Podľa Ingrid Vajczikovej sa milovníci vína majú na čo tešiť. Slnečné suché počasie sa podpísalo na vyššej cukornatosti, ale aj nižšom obsahu kyselín. „Tešíme sa na harmonické vína, ktoré sa kvalitou vyrovnajú, ak nie predbehnú červené odrody minuloročných vín. Kvalita mladých vín naznačuje, že sekty, ktoré z nich budú pripravené, budú svieže, s výraznejšou chuťou a senzoricky veľmi zaujímavé“, hovorí. Spoločnosť Hubert J.E. zároveň tento rok plánuje uviesť na trh dve novinky a obohatiť tak portfólio sektov.
(sees)

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*