Nominácia na marcové prípravné zápasy s Rakúskom a Nórskom

BRATISLAVA/ADMIN – Slovenskú futbalovú reprezentáciu čakajú v marci prípravné zápasy na Euro 2024 s Rakúskom a Nórskom. Pri tejto príležitosti tréner Francesco Calzona nominoval spolu až 30 hráčov. V rámci ich zverejnenia sa predstavila úplne nová posila tímu – obchodný reťazec Lidl. Ten sa stal generálnym partnerom Slovenského futbalového zväzu.

Nominácia

Brankári

Martin Dúbravka (Newcastle), Marek Rodák (Fulham) a Henrich Ravas (New England Revolution)

Obrancovia

Peter Pekarík (Hertha BSC Berlín), Michal Tomič (Slavia Praha), Matúš Kmeť (Trenčín), Denis Vavro (Kodaň), Norbert Gyömbér (Salernitana), Ľubomír Šatka (Samsunspor), Tomáš Nemčík (Rosenborg), Adam Obert (Cagliari), Dávid Hancko (Feyenoord) a Vernon De Marco (Hatta)

Stredopoliari

Stanislav Lobotka (Neapol), Patrik Hrošovský (Genk), Ondrej Duda (Hellas Verona), László Bénes (Hamburg), Juraj Kucka (Slovan Bratislava), Tomáš Rigo (Baník Ostrava) a Dominik Hollý (Jablonec)

Útočníci

Lukáš Haraslín (Sparta Praha), Dávid Ďuriš (Ascoli), Leo Sauer (Feyenoord), Ľubomír Tupta (Slovan Liberec), Ivan Schranz (Slavia Praha), Tomáš Suslov (Hellas Verona), Róbert Mak (Sydney), Róbert Polievka (Banská Bystrica), Róbert Boženík (Boavista) a Aleksandar Čavrić (Kashima Antlers).

Nový generálny partner Slovenského futbalového zväzu

Slovenskú futbalovú reprezentáciu pomyselne doplnil nový hráč, ktorým je dobre známy diskont pôsobiaci na našom trhu – Lidl. Tak, ako je voľbou číslo jeden medzi slovenskými zákazníkmi, rovnakou sa stal aj pre Slovenský futbalový zväz. „Vítame Lidl v našej futbalovej rodine a tešíme sa z tejto spolupráce o to viac, že svoje sily spájajú lídri vo svojich odboroch. Úlohou lídrov je svoje postavenie každodenne potvrdzovať a som presvedčený, že ciele a úlohy, ktoré sme si predsavzali, spoločne dokážeme naplniť k obojstrannej spokojnosti,” uviedol Ján Kováčik, prezident SFZ.

Rozhodnutie stať sa generálnym partnerom slovenského futbalu priblížila Zita Szlavikovics, generálna riaditeľka Lidl Slovenská republika: „Futbal je jednotkou na Slovensku, prináša ľuďom radosť a nezabudnuteľné momenty, presne ako Lidl. Sme hrdým partnerom všetkých reprezentácii, mužských i ženských a tiež detských projektov. Rovnako ako naše produkty, aj futbal je pre všetkých. S futbalom máme spoločný dôraz na kvalitu a ťah na bránku, spája nás tiež dynamika a dôraz na zdravý životný štýl. Na Slovensku sme už dvadsať rokov a záleží nám na úspechu tejto krajiny, vrátane športového.

Obchodný reťazec je jednotkou v čerstvosti a kvalite a tieto atribúty chce preniesť aj na ihriská. Nie je novinkou, že aj samotní hráči a hráčky si strážia svoje jedálničky a dbajú na príjem živín, a to predovšetkým pred zápasmi. Tí najpovolanejší priblížili, čo musí byť súčasťou ich stravy. „Nie je to nič špeciálne, len jednoducho zdravé a vyvážené menu, veľa ovocia a zeleniny,“ uviedol Juraj Kucka, slovenský futbalový reprezentant. Svoju rutinu tesne pred zápasom prezradila i Martina Geletová, brankárka slovenskej ženskej reprezentácie: „Pred samotným výkonom sa rada posilním napríklad cereáliami, či viacerými druhmi ovocia. K mojim obľúbeným patrí banán alebo hrozno.

Bežný futbalový život sa tak nezaobíde bez pestrých surovín, ale rovnako ani podpory či motivácie. Sezóna si vyžaduje takmer nepretržitú koncentráciu a silnú oporu. Aj samotní hráči a hráčky sa zhodujú, že motivácia a podpora z najbližších kruhov, či z radov realizačného tímu, je pre nich doslova kľúčová. „Pre mňa je samotným hnacím motorom len to, že vstúpim na ihrisko a to mi stačí,“ dodal Nino Marcelli, slovenský reprezentant do 21 rokov. Od tohto momentu sa Lidl hrdo hlási ku svojmu novému generálnemu partnerstvu nielen pre domácu reprezentáciu mužského A-tímu, ale aj ženského a neopomenuteľnou súčasťou sú i mládežnícke kategórie vrátane detských futbalových projektov, pri ktorých bude stáť.

(Zdroj: Jana Minarič Gregušová, SKPR; Pripravil Matúš Murárik)

 

 

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*