Talianska digitálna kozmetická značka vstupuje na náš trh
PRAHA/ADMIN – Na svete je len málo kozmetických značiek, ktoré si v priebehu pár rokov dokázali získať srdcia miliónov zákazníkov a kozmetických influencerov na celom svete. Jednou z nich je nepochybne SKINLABO – talianska kozmetika prémiovej kvality plná účinných prírodných výťažkov, ktorú si môže dovoliť každý. Od výrobcu totiž putuje priamo k zákazníkovi, a nie je teda zaťažená zbytočnými maržami maloobchodných reťazcov. Jediná možnosť, ako si produkty značky SKINLABO obstarať, je objednať si ich v e-shope. E-shop je odteraz dostupný aj v češtine a slovenčine, čo zákazníkom výrazne ušetrí čas.
Značku SKINLABO založil v roku 2016 v talianskom Turíne Angelo Muratore ako začínajúcu spoločnosť a zároveň ako vôbec prvú taliansku kozmetickú značku zameranú výlučne na online distribúciu. Všetka prémiová kozmetika sa vyrába priamo v Taliansku a putuje rovno k zákazníkovi.
Jedinečnosť výrobkov SKINLABO spočíva vo vysokej kvalite, ktorú si vďaka nízkym cenám môže dovoliť každý. Výrobky sú určené pre ženy aj mužov a obsahujú len prírodné a aktívne prísady s koncentrovaným vysoko účinným zložením. Keďže starostlivosť o pleť je veľmi špecifická a zákazníci môžu mať pred prvým vyskúšaním celý rad otázok, spoločnosť ponúka online kozmetické konzultácie. Kozmetickí poradcovia spoločnosti SKINLABO sú vyškolení tak, aby dokázali zodpovedať všetky otázky telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom chatu a pomohli zákazníkom nájsť dokonalú komplexnú starostlivosť vhodnú pre príslušný typ pleti.
V súčasnosti si zákazníci môžu vybrať z niekoľkých radov kozmetiky, medzi ktorými nechýbajú účinné prípravky na starostlivosť o telo, pleť, oči, pery a vlasy i špeciálne prípravky na opaľovanie či proti starnutiu. Neopomenuli sme samozrejme ani produkty na dokonalé líčenie. Absolútnym bestsellerom sú Intenzívne liftingové sérum na vačky a tmavé kruhy pod očami, shot Argirelox Botox-Like Pure a lesk na pery Paparazzi Effect Lip Plumper.
(Zdroj: Petra Haladová, BB Media Consulting; Pripravil Eugen Michal Nagy)
Zanechajte nám Váš dotaz