Spoločnosť dm drogerie markt dôveruje sile prírody

BRATISLAVA/ADMIN –  V mesiacoch január a február realizuje dm svoju prvú tohtoročnú kampaň, tentoraz s headlinom Dôverujem sile prírody. Jej hlavným zámerom je prostredníctvom 28 bylín odkomunikovať výrobky s ich obsahom, ktorých silu si môžu zákazníci naplno vychutnať aj v produktoch z dm. Vizuálnu aj obsahovú stránku kampane zastrešili koncernové agentúry dm Rakúsko Retale marketing und werbegesellschaft a Movea marketing, ktoré pripravujú kampane nielen pre materskú, ale aj pre všetky jej dcérske spoločnosti.

„Jednou z historických múdrostí našich starých materí je aj myšlienka, že pomoc máme hľadať v prírode. My v dm sme presvedčení, že je nevyhnutné sa k tejto myšlienke vrátiť a spojiť sa s ňou čo najviac. Byliny, ktoré máme často na dosah ruky, sa o nás dokážu postarať a mnohokrát nám aj pomôcť. Ich zložky sú však využiteľné nielen pri starostlivosti o telo a pleť, ale aj v kuchyni či pri čistení domácnosti. Preto sme sa rozhodli postaviť komunikáciu v úvodnej kampani tohto roka práve na liečivej sile prírody a veríme, že aj vďaka nej sa čoraz viac ľudí spojí s poznaním o obrovskom bohatstve a sile ukrytých v našej prírode,“ povedala Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti dm drogerie markt.

28 bylín v kampani

Na primárnu komunikáciu bolo z 28 „kampaňových“ bylín zvolených osem hlavných, z ktorých každá má svoj headline a sú komunikované postupne, v priebehu 8 týždňov. Kampaň je komunikovaná prostredníctvom e-shopu, sociálnych sietí, marketingovou podporou v online prostredí, printovou podporou, citylightmi a cez filiálky, kde si môžu zákazníci nájsť skrátenú verziu brožúry s ôsmimi vybranými bylinami. Na webe sa nachádza jej rozšírená verzia, v ktorej si zákazníci nájdu aj ďalšie tipy a triky, ako tieto byliny využiť v domácnosti.

Osem vybraných bylín na komunikáciu (headliny):

  • Harmanček vonia a rozmaznáva – „Chcem čo najskôr ulahodiť mojej napnutej pokožke.“
  • Levanduľa pre chvíle uvoľnenia – „Ako nájdem svoju pohodu?“
  • Mäta jednoducho osviežuje – „Zišlo by sa mi malé nakopnutie…“
  • Nechtík ošetruje – „Ako môžem dopriať mojej pokožke niečo príjemné?“
  • Rakytník pre upokojujúci zážitok z vône – „Chcem sa o seba postarať – od hlavy až po päty.
  • Rozmarín povzbudzuje výnimočnou vôňou – „Milujem tie malé zelené zázraky z prírody.“
  • Zázvor prebúdza a zahrieva – „Ako zvládnem chladnú zimu?“
  • Šípky rozmaznávajú chuťové bunky – „Chcem sa cítiť fit – aj naďalej.“

Link na brožúru:

www.mojadm.sk/inspiracia-a-poradenstvo/bylinky

Poradenské dni v dm

Pôvodne boli v priebehu mesiaca február plánované vo filiálkach dm aj tzv. poradenské dni, v rámci ktorých mali byť pri poradenských stolíkoch dostupní spolupracovníci z  filiálok dm a mali zákazníkom produkty aktívne ponúkať a rozprávať sa s nimi na tému bylín. No vzhľadom na aktuálnu situáciu je táto aktivita realizovaná len v obmedzenej forme, a to vystavením produktov na propagačnom stolíku alebo v POS regáli. V prípade záujmu však zákazníkovi budú informácie poskytnuté, ak sa opýta.

Nielen externe, ale aj interne

Táto kampaň bola realizovaná nielen externe, ale aj interne, smerom k spolupracovníkom dm. Boli pre nich pripravené a stále aj sú organizované webináre na témy týkajúce sa byliniek a rastlín. Tie sú prednášané internými špecialistami – drogeristami, ktorí sa v dm venujú o. i. aj vzdelávaniu spolupracovníkov. Takisto bol pre nich vytvorený na túto tému digitálny kurz, v rámci ktorého sa jej môžu venovať hlbšie. V kurze sú obsiahnuté všetky informácie, prečo zbierame bylinky, čím sú charakteristické jednotlivé časti rastlín, ako ich spracúvame, na čo sú užitočné, a obsahuje aj odkazy na ďalšiu vzdelávaciu literatúru. Prostredníctvom kvízov, ktoré sa nachádzajú v jeho záverečnej časti, sa zároveň účastníci môžu preskúšať v aktuálnych znalostiach v tejto oblasti.

(Zdroj: Iveta Vepy Haulíková, everyvent; Pripravila: red.)

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*