Príbeh ORLY

Admin 20.06.2012 - Keď Jeff Pink v roku 1975 založil spoločnosť ORLY, bol motivovaný jednoduchou myšlienkou: „zdokonaliť prírodnú starostlivosť o nechty“. Vytvorením produktov ORLY sa zmenil spôsob ženského rozmaznávania sa.

Produkty boli navrhnuté nielen pre skrášlenie nechtov, ale taktiež pre ich zdravý vzhľad a ošetrenie. Orly v priebehu svojej existencie dosiahla významné postavenie v profesionálnej nechtovej kozmetike vďaka inovácií a neustálemu vývoju nových produktov pre starostlivosť o prírodné nechty. Centrála spoločnosti Orly International je v Los Angeles v Californii.


ORLY má v svojom portfoliu vyše 30 ošetrujúcich produktov pre úpravu a starostlivosť o nechty, vyše 300 odtieňov lakov a niekoľko špeciálnych produktov na ošetrenie pokožky rúk, nôh a celého tela. Spoločnosť ORLY tak vyvinula kompletnú radu , ktorá v súčasnosti obsahuje základné a vrchné vrstvy laku, spevňovače nechtov, sušiče laku, produkty na výživu, ochranu a starostlivosť o kožtičku okolo nechtov, laky, odlakovače a rôzne doplnky a prípravky pre dokonalú manikúru či pedikúru.

Posolstvo kvality a inovácie

Prvý výrobok RIDGEFILLER
Jedným z prvých výrobkov ORLY je Ridgefiller – základný lak pre dokonalé vyrovnanie povrchu nechtov. Bol uvedený v roku 1975, v tom čase neexistoval žiaden iný výrobok, ktorý by vyrovnával ryhy na nechtoch a vyhladzoval hrubý povrch nechta. Tento produkt sa dodnes teší veľkej obľube u manikérok.

JEFF PINK tvorca nechtovej klasiky FRANCÚZSKEJ MANIKÚRY
Značka ORLY v starostlivosti o nechty nielen zavádza nové trendy, ale predstavila tiež prvú ikonu v nechtovom dizajne. Originál Francúzska manikúra je jedná z prvých inovácií Jeffa Pinka v polovici 70-tých rokov a stala sa základom nechtovej elegancie. Jeff vytvoril tento univerzálny vzhľad aby dopĺňal šatník Hollywoodskych hviezd a predstavil ho na mólach v Paríži, kde sa stal okamžite klasikou.

OCENENIA ORLY
ORLY ako priekopník v oblasti starostlivosti o nechty neustále prichádza s novými výrobkami a spôsobmi ich aplikácie, pričom využíva podnety od profesionálnych manikérov. Aj preto sa dnes ORLY môže pýšiť prestížnymi oceneniami ako je 11 ocenení ABBIES (American beauty Association) , ocenenie CPC Editorś Choice (Cosmetic Personal Care Magazine) a ICMAD (Independent Cosmetic Manufacuters and Distributors)
V roku 2002 ORLY získala už po piaty krát za sebou cenu Best Sales Force Marketing Program. Získala ju za uvedenie nového unikátneho uzáveru „The Gripper Cap“. Po rokoch zdokonaľovania tento patentovaný a ergonomický produkt poskytuje profesionálom, ale aj laikom ľahké otváranie a bezchybné používanie výrobkov ORLY. Nový patentovaný uzáver The Gripper Cap je vytvarovaný z mäkkej gumy a prispôsobí sa tvaru prstov. Vďaka tomu sa veľmi pohodlne a ľahko drží, čo umožňuje maximálnu kontrolu nad pohybom štetca. Výsledkom toho je hladký ťah a rovnomerné pokrytie nechta. Mäkký povrch viečka tiež uľahčuje jeho odšraubovanie.
Uznanie a titul líder starostlivosti o krásu si ORLY udržuje zavádzaním nových pokrokových spôsobov starostlivosti o ruky, nohy a celé telo. Značka ORLY stelesňuje posolstvo kvality a inovácie, na ktorú sa spoliehajú profesionáli vo vyše 60 krajinách po celom svete.

 

Tvárou kampane ORLY sa stala Zdenka Predná.

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*