Tržby spoločnosti Pepsi-Cola SR v roku 2014 vzrástli o 15 percent

Bratislava, Admin – Spoločnosť Pepsi-Cola SR, s. r. o. v roku 2014 podľa auditovaných výsledkov zvýšila svoje tržby o 15 percent, konkrétne z 24,0 milióna EUR na 27,4 milióna EUR. V porovnaní s rokom 2013, kedy spoločnosť vykázala stratu, zvýšila v roku 2014 výsledky hospodárenia o 66 546 EUR.

Pepsi Cola IMG_3853

„V roku 2014 sa nám podarilo významne posilniť pozíciu na slovenskom trhu nealkoholických nápojov rovnako ako aj na trhu slaných pochutín. Zamerali sme sa tak ako na predaj v oblasti prémiových celosvetových značiek Pepsi a chipsov Lay’s, tak aj na podporu predaja ďalších nealkoholických nápojov ako sú vody Toma a džúsy, energetické nápoje, ľadové čaje alebo športové nápoje,“ uviedol generálny riaditeľ PepsiCo Josef Neumann (na obr. č. 1, 2, 3).

Podľa vyjadrenia spoločnosti stojí za jej úspechmi kombinácia faktorov. „Už od roku 2013 sme zmenili stratégiu a začali o niekoľko desiatok percent výraznejšie investovať do marketingu, inovácií a informačných systémov, zároveň sme kládli dôraz na optimalizáciu a efektívne hospodárenie,“ povedal generálny riaditeľ PepsiCo Josef Neumann.

Pepsi Cola IMG_3855

Podľa spoločnosti Nielsen rástol na tuzemskom trhu za prvé tri štvrťroky roka 2015 predaj PepsiCo sýtených nápojov medziročne o 32 percent, z toho v kategórii kolových nápojov o 18 percent a v kategórii ochutených nápojov až o 62 percent, predaj chipsov rástol o 44 percent. „V minulom roku sme sa aj naďalej usilovali o vylepšenie pozície PepsiCo na trhu a navyšovanie podielov v oblasti nealkoholických nápojov a zemiakových lupienkov. Od roku 2012 sa nám podarilo zdvojnásobiť náš podiel v sýtených nápojoch, v chipsoch je dokonca náš podiel trojnásobne vyšší. Významný potenciál k ďalšiemu rastu vidíme práve v segmente chipsov, kde významný nárast predaja značky Lay’s prispieva k medziročnému rastu hodnoty predaja slaných pochutín o 2 percentá,“ doplnil Josef Neumann s tým, že výrazne sa darilo aj značke nápojov Mirinda.

„Trvalý rast spoločnosti Pepsi-Cola SR sa zvyšuje aj tým, že sa investuje do marketingu, jednak do samotných produktov (nové ochutené vody Toma, Tropicana vo vratnom skle) a tiež do komunikácie (TV, digital, sponzoring),“ uviedla na tlačovej konferencii v bratislavskom hoteli Devín Marie Baričičová, marketing manažérka pre CR/SR (na obr. č. 1 vpravo, č. 3)

Pepsi-Cola SR, s. r. o. je súčasťou medzinárodnej spoločnosti PepsiCo Inc. Na Slovenskom trhu vyrába a distribuuje nealkoholické nápoje, medzi ktoré patrí Pepsi, Mountain dew, Mirinda, 7UP, Schweppes, Tropicana, Gatorade. Neoddeliteľnou súčasťou portfólia spoločnosti je aj značka zemiakových chipsov Lay’s. Pepsi-Cola SR, s.r.o. zamestnáva aktuálne 150 ľudí.

(Zdroj: Katarína Načiniaková, Botticelli; Foto: Valéria Nagyová; Pripravila VN)

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*