Prémiový sekt Hubert Blanc de Noir je na svete

Bratislava, Admin – Tlačová konferencia spolu s návštevou spoločnosti Hubert J. E. sa uskutočnila pre zástupcov slovenských médií, priamo v hlavnej budove spoločnosti v Seredi. Program, ktorý pripravil manažment spoločnosti Hubert J. E. mal štyri hlavné komponenty: úvodnú tlačovú konferenciu, exkurziu výrobných priestorov a hál, krstu nového produktu a záverečné diskusné stretnutie s vedením spoločnosti. V rámci podujatia mali novinári možnosť prediskutovať niektoré aktuálne otázky obchodnej politiky a stratégii spoločnosti Hubert J. E. s čelnými predstaviteľmi manažmentu.

20150226_Hubert-098

V úvode novinárov srdečne privítalo trojčlenné vedenie spoločnosti Hubert J. E. firmy Ing. Peter Krúpa, Ing. Miroslav Tkáč a Ing. Ingrid Vajcziková. Na tlačovej konferencii ako prvý vystúpil pán Ing. Peter Krúpa, riaditeľ kontrolingu spoločnosti, ktorý prezentoval bohatú až 190 ročnú históriu spoločnosti. Následne zhrnul pozitívne hospodárske výsledky spoločnosti za rok 2014. Ako uviedol, spoločnosť Hubert J. E. vyrába tradične známe a obľúbené značky ako Hubert Club, Hubert de Luxe, Hubert Grand, Hubert L´Original, Johann E. Hubert a City Sec a víno Svätopluk. Široké portfólio produktov vysokej kvality a skvelej chuti, spoločnosť neustále inovuje a prispôsobuje požiadavkám doby a trhu.

Hubert-142 zm

Pod značkou dcérskej spoločnosti Vitis Pezinok zabezpečuje distribúciu produktov Karpatské Brandy Špeciál, Karpatské Brandy, Chateau Pezinok, Kláštorné a ďalšie. Treba uviesť, že spoločnosť Hubert J. E. patrí do veľkej a úspešnej spoločnosti Henkell & Co. Group, ktorá je zastúpená v 20 krajinách, svojimi vlastnými dcérskymi spoločnosťami a svoje produkty šumivé vína, vína, alkoholické nápoje a sekty exportuje do viac než 100 krajín sveta. Spoločnosť Hubert J. E. sa sústreďuje predovšetkým na slovenský trh, nakoľko v susedných krajinách pôsobia jej sesterské spoločnosti a nemá význam im konkurovať.

20150226_Hubert-123

Druhý prednášajúci, pán Ing. Miroslav Tkáč, konateľ spoločnosti sa venoval otázkam hospodárskej stratégii, rozvojovým plánom a realizovaným inováciám spoločnosti. Tiež informoval novinárov o zmenách designu a celkového vzhľadu fliaš sektov značky Hubert J. E., ktoré realizuje spoločnosť v rámci procesu redesignu svojich úspešných produktov. Zmeny sa dotknú celkového vzhľadu fliaš sektov Hubert. Fľaše budú mať dlhšie hrdlo a krajšie etikety s výraznejším logom, čo zlepší optický dojem jednotlivých produktov. Krajší design a estetický vzhľad môže prispieť k vyššej predajnosti sektov značky Hubert na domácom trhu. Veď sekty a šumivé vína sa pijú hlavne pri sviatočných podujatiach, preto treba investovať nielen do rozširovania portfólia a kvality sektov, ale aj do vzhľadu rôznych druhov fliaš značky Hubert J. E. Kvalita moku a estetický vnem produktu musia ísť ruka v ruke. Pán Ing. Miroslav Tkáč v závere zdôraznil zámer vedenia firmy, nezaspať na vavrínoch, ale inovatívnym prístupom čeliť aktuálnym výzvam slovenského trhu.

Záverečnú prezentáciu mala pani Ing. Ingrid Vajcziková enologička spoločnosti Hubert J. E., ktorá sa venovala jednotlivým produktom skôr z odborného hľadiska. Charakterizovala jednotlivé produkty širokého portfólia sektov a ich špecifické vlastnosti. Neskôr v rámci exkurzie výrobných priestorov vysvetlila základné fermentačné procesy a pracovné postupy, ktoré súvisia s výrobou štyroch základných typov sektu. Novinárom ukázala aj nové tankové kapacity, ktoré umožnia navýšenie produkcie tradičných a nových typov sektov. Spoločnosť investovala do laboratória a nových tankových kapacít až 869 000 euro v minulom roku. Tieto nové investície budú mať kladný dopad na kvalitu sektov a produktivitu spoločnosti.

Do portfólia prémiových sektov spoločnosti Hubert J.E. pribudla novinka Hubert Blanc de Noir, ako v poradí už druhý odrodový sekt. Toto biele šumivé víno v sebe prekvapivo ukrýva šťavu z tmavého hrozna, odrody Cabernet Sauvignon. Elegantný prémiový sekt Hubert Blanc de Noir sa vyrába metódou transvals z odrody Cabernet Sauvignon. Táto neskoro dozrievajúca odroda je považovaná za kráľa modrých muštových odrôd. Už názov sektu napovedá, že pôjde o veľmi zaujímavé šumivé víno. Blanc de noir môžeme voľne preložiť ako biele víno vyrobené z tmavého hrozna. Vyrába sa veľmi jemným a pomalým lisovaním modrej odrody, aby sa neuvoľnil farebný pigment ukrytý v šupkách bobúľ. Opatrným postupom sa získava čistá, skoro bezfarebná šťava, z ktorej následne po sekundárnej fermentácii vzniká biely ušľachtilý sekt Hubert Blanc de Noir. Sekt Hubert Blanc de Noir sa pýši zlatistou farbou a dlhotrvajúcim perlením. Svojou dokonalou chuťou, plnou sviežosti exotického ovocia a čerstvého biskvitu uspokojí aj tých najnáročnejších milovníkov kvalitných sektov.

Krst nového produktu sa uskutočnil priamo v miestnosti, kde dozrievajú sekty vyrábané tradičnou metódou. Z praxe vieme, že knihy, CD- čká, ale aj veľké lode zvyknú krstiť fľašou sektu. Novinári boli zvedaví, čím sa krstia nové druhy sektov, predsa krstiť nový sekt iným sektom sa nezdá byť originálnym nápadom. Manažment spoločnosti Hubert J. E. prizval na uvítanie do života nového sektu úspešného módneho návrhára Borisa Hanečku. Ten použil lupienky kvetov bielych ruží, ktorými obsypal nový produkt sektu.

V rámci diskusného stretnutia sa novinári mohli porozprávať s členmi vedenia a prediskutovať niektoré aktuálne témy a zvláštnosti obchodnej politiky spoločnosti.

(Ivica Hornáčková, SEESAME, Foto: Hubert, Pripravil: Eugen Nagy)

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*