Pivo Corgoň mení dizajn svojich obalov

Bratislava, Admin – Pivo Corgoň sa pred začiatkom tohtoročnej sezóny prezlečie do nových, modernejších šiat. Jedna z najsilnejších značiek na slovenskom pivnom trhu mení dizajn svojich obalov po siedmich rokoch, pričom hlavnými cieľmi redizajnu je zmodernizovať a zatraktívniť ho pre mladších konzumentov. Ako prvá prechádza redizajnom plechovka piva Corgoň 10 %, ktoré sa od leta 2014 predáva vo vyššom objeme 550ml. Nová plechovka s modernejším „sexi“ vzhľadom sa dostáva na pulty predajní pred koncom februára, ďalšie atraktívne obaly pre Corgoň budú nasledovať pred štartom tohtoročnej sezóny.

Korene piva Corgoň siahajú až do roku 1896, kedy sa začalo v nitrianskom pivovare variť pivo. Svoje súčasné meno Corgoň získal obľúbený zlatý mok v roku 1992 podľa legendy o nitrianskom silákovi Corgoňovi, ktorý údajne kedysi zachránil mesto pred vpádom Turkov. Od svojho vzniku prešiel viacerými zmenami dizajnu obalov, pričom tá posledná sa datuje až do roku 2009.

„Za posledných sedem rokov sa trendy v dizajne obalov a vo vnímaní toho, čo je na pulte atraktívne, výraznejšie posunuli. Naším cieľom bolo preto prostredníctvom redizajnu vzhľad nášho piva omladiť a zaktraktívniť pre súčasných konzumentov, výraznejšie ho odlíšiť na pultoch predajní a posilniť vnímanie jeho kvality,“ hovorí František Suchan, brand manager značky Corgoň.
Vynovený obal piva aj naďalej komunikuje tradíciu varenia od roku 1896 spolu so symbolom legendárneho Corgoňa, od ktorého si prepožičal svoje meno. Celkový vzhľad obalu výrazne zjednodušil a „očistil“ od mnohých grafických prvkov. Priamo na obale Corgoň zároveň odteraz komunikuje to, čo ho odlišuje od iných pív – jeho horkosť, ktorá patrí medzi najvyššie medzi pivami bežne dostupnými na pultoch našich predajní. Slogan „Tak horký, ako má byť“ umiestnený v dolnej časti obalu tradiční pivári určite neprehliadnu.

(Zdroj: Hana Šimková, Heineken Slovensko; Pripravil: Eugen Nagy)

 

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*