Online objednávanie jedla na Slovensku rastie
Bratislava, Admin – Nový majiteľ portálov DameJidlo.cz a DajmeJedlo.sk nemecký gigant Delivery Hero plánuje v tomto roku posilniť aktivity na slovenskom trhu. Dôvodom je veľký potenciál domáceho trhu, ktorý sa prejavil v ostatných šiestich mesiacoch počas opätovného fungovania portálu. Od reštartu na Slovensku v septembri 2015 doteraz vzrástol počet objednávok z 300 na 11-tisíc mesačne. Spoločnosť zároveň nadviazala spoluprácu s 300 reštauráciami. Cieľom svetového lídra v online donáške jedál Delivery Hero je stať sa jednotkou aj na Slovensku.
„Ukazuje sa, že naše služby majú na Slovensku obrovský potenciál. A to je dôvod, prečo sa chceme sústrediť na ďalší rast na slovenskom trhu,“ uviedol Jan Matějů, CEO DameJidlo.cz a DajmeJedlo.sk (na obr. č. 1, 2), a dodal: „Na českom trhu je DameJidlo.cz jednotkou a ako dcérska spoločnosť firmy Delivery Hero máme bohaté skúsenosti a know-how z trhov v zahraničí. Veríme, že do oblasti online objednávania jedla na Slovensku prinesieme ponuku tých najkvalitnejších reštaurácií a s tým spojené služby, ako je garancia spokojnosti, do hodiny alebo zadarmo a ďalšie.“
Expanzia do najväčších miest
Plánom spoločnosti je stať sa lídrom v online objednávaní jedla na slovenskom trhu a mesačne dosiahnuť hranicu 100-tisíc objednávok. „Do konca tohto roka plánujeme rozšíriť podnikanie do najväčších miest Slovenska a spolupracovať s približne 800 reštauráciami,“ dodal Jan Matějů.
DajmeJedlo.sk má ako jediná online služba na objednanie jedál z reštaurácií aj vlastný vozový park. „DajmeJedlo.sk pomáha lokálnym reštauráciám rásť a zlepšovať ich služby. Väčšina gastroprevádzok však nemá vlastný rozvoz či možnosť online objednávania s platením kartou z dôvodu vysokých nákladov na zriadenie takejto služby. Portál im otvára nové možnosti na získanie nových zákazníkov a zvýšenie počtu objednávok. Zároveň reštaurácie dostávajú spätnú väzbu cez zákaznícke hodnotenie. Pozitívne hodnotenia reštauráciám zvyšujú obrat. Naopak, s reštauráciami so slabým hodnotením ukončujeme spoluprácu. Celý systém je tak veľmi transparentný a trh sám vyselektuje najkvalitnejšiu ponuku,“ uviedol Marcel Milo, marketingový manažér DajmeJedlo.sk (na obr. č.1, 4).
Online služby uľahčujú každodenný život
Medziročne rastie počet objednávok jedla cez internet alebo mobilnú aplikáciu v oboch krajinách o 80 percent. Slováci aj Česi si zaobstarávajú jedlo najmä domov, do práce, na párty pre priateľov či na firemný večierok. Samozrejmosťou je platba kartou online. „Typický zákazník donáškovej služby má 26 – 33 rokov. Väčšinou je slobodný, býva vo väčšom meste a je zamestnaný v administratíve alebo technológiách, kde prevažne pracuje s počítačom,“ prezradil Marcel Milo.
(Zdroj: Agentúra LIKE; Foto: Eugen Nagy (1-5); Pripravila: Valéria Nagyová)
Zanechajte nám Váš dotaz