Nicolaus Extra Jemná Vodka
v novom štýlovom dizajne

Bratislava, Admin – Vlajková loď spoločnosti St. Nicolaus, Nicolaus Extra Jemná Vodka, prišla na slovenský trh s ďalšou z rady inovácií, ktoré ponúka svojim konzumentom. Tentoraz, po štyroch rokoch, prešla najúspešnejšia značka z portfólia spoločnosti St. Nicolaus redizajnom obalu a na trhu je tak od júla dostupná so štyrmi vylepšeniami. Okrem redizajnu celej rady extra jemnej ako aj ochutených vodiek, Nicolauska rozširuje svoje portfólio o ochutené novinky. V 0,5l fľaši prináša dve najobľúbenejšie príchute – limetkovú LIME a brusnicovú CRANBERRY.

Redizajn NEJV

Najnovšou inováciou „Extra Jemnej – Striebrom Filtrovanej“ vodky od spoločnosti St. Nicolaus je jej nový vzhľad. Jednotka medzi vodkami na slovenskom trhu prichádza po štyroch rokov úspechov v novom štýlovejšom dizajne. Ak by sme išli postupne od uzáveru až po dno fľaše je to práve tá najvrchnejšia časť, ktorá ako jedna zo štyroch atribútov obalu prešla redizajnom.

Prvou novinkou je teda prémiovejší uzáver s vylepšeným embosovaným logom, ktoré je vyleštené tzv. “brushing” efektom a tak dosahuje blyštiaci efekt striebra. Ďalšou zmenou je ikonická fľaša obľúbenej Nicolausky, ktorá si zachováva svoje kontúry, má však sebavedomejšie ramená a získava elegantnú štíhlosť. Veľmi výraznou a významnou zmenou je pečať kvality, ktorá spolu s logom Mikuláša tvorí jeden harmonický celok. Mikuláš v logu dostal oveľa reálnejšiu tvár. Z abstraktného, skôr mýtického deduška je dnes postava s oveľa ľudskejším a priateľskejším charakterom.

Infografika redizajnu a popis zmien na novej flasi

Posledná novinka je spojená s označením dokonalosti chute a vône, ktoré sú tak charakteristické pre Nicolaus Extra Jemnú Vodku a tou je filtrácia. Filtrácia prebieha cez 24 špeciálnych kaskádových filtrov z aktívneho striebra v kombinácií s krištáľovo čistou tatranskou vodou a dáva jej tak preukázateľne ešte jemnejšiu chuť a vôňu. Na novej etikete je tento proces zvýraznený označením striebrom filtrovaná, ktorá má najnovšie farbu reflektujúcu tento výrobný proces.

Na novej fľaši naďalej zostáva termocitlivá vločka, ktorá sa nachádza na bočnej strane etikety a pôsobí ako indikátor správneho vychladenia. Vločka mení svoju farbu domodra vždy, keď je Nicolaus Extra Jemná Vodka správne vychladená.

„Úspech Nicolausky sa ukrýva jednoznačne v inováciách, ktoré uplatňujeme ako v oblasti výrobného procesu, tak aj v distribúcií. Svoju pozíciu medzi konzumentami si získava predovšetkým svojou extra jemnou chuťou a vôňou, za ktorou sa ukrýva unikátna filtrácia striebrom. Zmena dizajnu fľaše je prirodzenou súčasťou vývoja produktu a my sme radi, že môžeme našim konzumentom priniesť ich obľúbený nápoj v novom a ešte štýlovejšom dizajne,“ uviedol Senior brand manažér spoločnosti St. Nicolaus Andrej Môťovský.

Vyvoj Mikulasa v logu St. Nicolaus

Úspechy a dopyt stále rastie

Nicolaus Extra Jemná Vodka patrí medzi lídrov vo svojej kategórií. Podľa aktuálnych dát medzinárodného výskumného inštitútu pre trh a obchod AC NIELSEN patrí vlajkovej lodi liehovarníckej spoločnosti z Liptovského Mikuláša 19 % podiel na trhu z čistými vodkami. Spoločnosť St. Nicolaus je rovnako trhovým lídrom v segmente ochutených vodiek, kde jej patrí až 69,9 % trhový podiel.

S redizajnom najúspešnejšej značky z bohatého portfólia spoločnosti je spojené aj rozšírenie práve radu ochutených vodiek. Najobľúbenejšie príchute limetková LIME a brusnicová CRANBERRY, ktoré boli na regáloch v 700 ml a 200 ml baleniach sú odteraz dostupné aj v novej 500 ml fľaši.

Obľúbenosť medzi spotrebiteľmi si v ostatnom čase vyslúžila „Nicolauska“ aj v marketingovom prieskume – Voľba spotrebiteľov 2015. V kategórii destiláty vybrali slovenskí spotrebitelia za najlepší produkt „dvojdecovú“ vodku Nicolaus Extra Jemná, ktorú v celkovom porovnaní s ďalšími produktami v kategórií destilátov označilo až 54 % opýtaných spotrebiteľov za najlepšiu novinku na slovenskom trhu rýchloobrátkového tovaru. Vďaka víťazstvu v ankete má značka možnosť pýšiť sa logom programu Voľba spotrebiteľov 2015.

TOP 10 značiek čistých vodiek podľa predajnosti

NICOLAUS EXTRA JEMNÁ 19,0 %
PRIVÁTNE ZNAČKY 16,9 %
ST. NICOLAUS KLASIK JEMNÁ 16,3 %
FRUCONA JEMNÁ   7,3 %
ST. NICOLAUS KLASIK   6,2 %
GAS FAMILIA FAMILIA DE LUXE   6,0 %
FRUCONA TRIUMPH   3,4 %
FRUCONA   2,9 %
AMUNDSEN   2,5 %
PRELIKA JEMNA   2,3 %

TOP 10 značiek ochutených vodiek podľa predajnosti

NICOLAUS EXTRA FINE 62,3 %
NICOLAUS EXTRA FRESH   6,9 %
PRIVÁTNE ZNAČKY   5,2 %
FINLANDIA   4,9 %
ABSOLUT (V&S AB SWEDEN)   4,9 %
AMUNDSEN   4,6 %
IMPERATOR SILVER   3,1 %
GAS FAMILIA FAMILIA PREMIUM   2,0 %
ALTERNATIVE   1,2 %
PRELIKA   1,0 %

(Zdroj: Tabuľky/poradie: AC NIELSEN dáta MAT AM2015, Peter Sedláček, AMI Communications Slovakia, Pripravila: Valéria Nagyová)

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*