Netradičná chuť Zlatého Bažanta Radler 0.0 % Broskyňa – Bazalka
Bratislava, Admin – Ak ste presvedčení o tom, že v nealkoholických nápojoch ste už vyskúšali všetky kombinácie chutí, zrejme sa tentoraz mýlite. Zlatý Bažant Radler 0.0 % totiž prichádza s novinkou, ktorá spája tradície s modernými gastronomickými trendmi. Snúbi sa v nej osviežujúca chuť letného ovocia a netradičnej bylinky.
Novinka Zlatý Bažant Radler 0.0 % Broskyňa – Bazalka je inšpirovaná chuťou šťavnatej broskyne, ktorú v Hurbanove ozvláštnili štipkou aromatickej bazalky. Ste zvedaví, ako takáto nezvyčajná kombinácia chutí? V týchto dňoch sa už novinka v 0,5 l plechovkách nachádza v exkluzívnej predpremiére na pultoch predajní siete TESCO.
„Ako líder na trhu každoročne prichádzame s inovatívnymi nápadmi. Inšpirujeme sa tradičnými receptami starých mám, pričom osvedčeným a obľúbeným chutiam dávame nádych modernosti a originality,“ vysvetľuje Matúš Benža, brand manažér značky Zlatý Bažant Radler a dodáva: „Sledujeme aktuálne trendy v oblasti gastronómie, a tie nás tentoraz inšpirovali k spojeniu obľúbeného letného ovocia – broskyne s voňavou bazalkou. Práve aromatické bylinky sú stále obľúbenejšie aj v oblasti prípravy nápojov či dezertov.“
Nápoj Zlatý Bažant Radler 0.0 % Broskyňa – Bazalka je vyrobený zo 100 % prírodných ingrediencií, neobsahuje ani konzervanty, ani farbivá. Nová príchuť dozaista poteší každého konzumenta, ktorý rád objavuje nové, netradičné a osviežujúce chute. Zároveň ulahodí aj tým, ktorí preferujú o niečo menej sladké chute nápojov – Zlatý Bažant Radler 0.0 % Broskyňa – Bazalka má v rámci aktuálneho portfólia nealkoholických radlerov Zlatý Bažant druhý najnižší obsah cukru.
Po tohtoročnom marcovom uvedení produktu Zlatý Bažant Radler 0,0 % Citrón Light ide o ďalšiu z inovácií značky Zlatý Bažant Radler v čoraz obľúbenejšej kategórii nealkoholických radlerov. Odporúčaná maloobchodná cena Zlatý Bažant Radler 0,0 % Broskyňa – Bazalka v 0,5 l plechovke je 0,89 EUR. Produktová novinka od spoločnosti HEINEKEN Slovensko je dostupná odteraz do 18. apríla v exkluzívnej predpremiére v sieti predajní TESCO, následnej v širokej distribúcii obchodov po celom Slovensku.
(Zdroj: Hana Šimková, Heineken Slovensko; Pripravila: Valéria Nagyová)
Zanechajte nám Váš dotaz