Mr. Bean na obrazovke
v kampani pre značku Snickers
Bratislava, Admin – Značka Snickers uvedie 24. augusta 2015 nový reklamný spot, v ktorom sa na slovenské televízne obrazovky vracia Mr. Bean, legendárna komediálna postava jedinečne stvárnená britským hercom Rowanem Atkinsonom. Reklama, kde Mr. Bean zosobňuje ďalší z nepríjemných symptómov hladu, je ďalším pokračovaním globálneho komunikačného konceptu značky „Keď si hladný, nie si to ty“. Zápletka zasadená do ázijského prostredia zachytáva bojovníka Kung-fu, ktorého hlad pripraví o koncentráciu. Hladným alter egom je práve Mr. Bean, ktorý nachádza riešenie v čokoládovo-karamelovej tyčinke Snickers. Kampaň sprevádza slogan – „Keď si hladný, strácaš koncentráciu“. Súčasťou podpory na slovenskom trhu bude PR a digitálna komunikácia a aj výrazné in-store vystavenie.
Nový spot značky Snickers sleduje Kung-fu bojovníkov, ktorí sa svižne pohybujú po strechách starobylého čínskeho mesta. Postava Mr. Beana sa na scéne objavuje ako hladné alter ego jedného z nich. Precízny bojovník stráca v dôsledku hladu koncentráciu, stáva sa nešikovným a rozpačitým Mr. Beanom, takže celá skupina končí v rukách nepriateľov. Riešením je čokoládovo-karamelová tyčinka s nugátom a arašidmi Snickers, vďaka ktorej sa bojovník vracia do svojej kože. “Keď sme hladní, nie sme vo svojej koži, strácame pozornosť, a to je zdrojom množstva nepríjemných situácií. Náš nový spot ukazuje, že kúsok Mr. Beana môže byť v každom z nás a hlad ho dostane na povrch. Akokoľvek je Mr. Bean celosvetovo obľúbená postava, asi málokto chce byť v jeho koži. Tyčinka Snickers je elegantným riešením, ako byť zase rýchlo sám sebou,” hovorí Radovan Veselý, brand manažér značky Snickers.
Okrem hlavného televízneho spotu bude v internetovom prostredí uvedený inovovaný web www.snickers.sk a objavia sa videá s ďalšími vtipnými scénkami s Mr. Beanom. Spot “Keď si hladný, strácaš koncentráciu” podporia okrem PR a digitálnej komunikácie aj špeciálne nosiče s tvárou Mr. Beana, ktoré sa na miestach predaja objavia v októbri. TV spot aj krátke videá boli vytvorené londýnskou agentúrou AMV BBDO a už predstavené na niekoľkých svetových trhoch.
(Zdroj: Lenka Dolinajová, AMI Communications Slovakia, Pripravila: Valéria Nagyová)
Zanechajte nám Váš dotaz