T. Kuchařová je ambasádorkou značky HARTMANN
Bratislava, Admin – Spoločnosť HARTMANN – RICO a zakladateľka nadácie Krása pomoci, top modelka a Miss World 2006, Taťána Kuchařová, začali dlhodobú spoluprácu, počas ktorej budú verejnosť spoločne upozorňovať na aktuálne zdravotnícke témy. Prvým projektom je veľká osvetová kampaň zaoberajúca sa inkontinenciou, ktorá odštartovala 4. januára 2016.
Taťána Kuchařová bude ako ambasádorka značky HARTMANN zastrešovať celý rad zdravotníckych tém a projektov, ktorých hlavným cieľom bude snaha prelomiť tabu a zmeniť pohľad širokej verejnosti na citlivé zdravotné problémy: „Spoločnosť HARTMANN – RICO sa stala dlhodobým partnerom a podporovateľom mojej nadácie, ktorá sa zameriava na pomoc seniorom v ČR. Cieľom nášho partnerstva je odtabuizovať a spoločne upozorniť na niektoré zdravotné problémy, ktoré sužujú nielen seniorov, ale aj širokú verejnosť bez rozdielu veku a pohlavia. Naším cieľom je pomôcť im nájsť riešenie, podporiť ich, aby sa nebáli o svojich problémoch hovoriť s odborníkmi, a tým ich vyriešiť. Naše spojenie bude tiež vďaka partnerstvu a podpore mojej nadácie, ktorá sa už ôsmy rok stará o seniorov, pomáhať starším ľuďom žiť dôstojný život v domácom prostredí s profesionálnou starostlivosťou.“
„Veľmi si vážime, že sa Taťána Kuchařová rozhodla spojiť svoje meno s našou spoločnosťou. Veríme, že vďaka tomu dokážeme vzdelávať pacientov a odstrániť mýty, napríklad okolo inkontinencie. Tešíme sa na všetky budúce spoločné projekty,“ načrtáva spoluprácu výkonný riaditeľ spoločnosti HARTMANN – RICO Tomáš Groh.
Celosvetovo trpí inkontinenciou (samovoľným únikom moču) viac ako 200 miliónov ľudí. U nás sa s ňou stretáva viac ako pol milióna Slovákov. Až 33 % pacientov sa rozhodne o svojom probléme radšej mlčať, než aby ho začali aktívne riešiť.
„Téma inkontinencie je veľmi chúlostivá. Je to problém, s ktorým sa mnoho ľudí zdráha zveriť svojim najbližším. Stále sa jedná o spoločenské tabu. To sme sa v rámci našej spolupráce rozhodli zmeniť,“ vysvetľuje Taťána Kuchařová a dodáva: „Nadácia Krása pomoci sa dlhodobo snaží o zlepšenie kvality života seniorov v Českej republike. K starobe, ale bohužiaľ aj k mladosti patria problémy s inkontinenciou. Tie veľmi ovplyvňujú súkromný život, spokojnosť a aktivity v partnerskom živote. Pacienti však často nevedia, že existujú riešenia a pomôcky, ktoré im môžu do značnej miery uľahčiť život. Preto sme sa rozhodli nadviazať spoluprácu so spoločnosťou HARTMANN – RICO, ktorá patrí medzi popredných výrobcov inkontinenčných pomôcok v Českej a Slovenskej republike.“
Kateřina Vašínová, Junior Brand Manager Inkontinencie SK zo spoločnosti HARTMANN – RICO, hovorí: „Inkontinencia je zjavný spoločenský problém, ktorý nezmizne tým, že o ňom nebudeme hovoriť. Je skvelé, keď sa mladá a mediálne známa žena, ktorá by sa podobnými problémami nemusela zaoberať vôbec, rozhodne pomôcť. Našu osvetovú kampaň zakladáme predovšetkým na televíznych spotoch, plagátoch a letákoch v čakárňach pri ordináciách urológov, neurológov, geriatrov a na online aktivitách. Je veľmi dôležité, aby ľudia tieto ťažkosti riešili včas a poradili sa s odborníkom. V mnohých prípadoch je možné totiž inkontinenciu nielen zmierniť, alebo ju dokonca celkom odstrániť.“
Taťána Kuchařová nie je prvou známou osobnosťou, ktorá sa začala venovať tejto téme. Už predtým o nej otvorene prehovorila napríklad hollywoodska hviezda Kate Winslet. Celebrity zväčša dokážu na verejnosti hovoriť takmer o čomkoľvek, len málo z nich sa ale otvorene vyjadrí na takúto veľmi chúlostivú tému.
Ak sa pacient zatiaľ necíti na to, aby si o svojom trápení porozprával s niekým ďalším, poslúži mu ako prvá pomoc stránka www.moliklub.sk, kde sa dozvie všetky potrebné informácie a môže si tu prečítať aj o rôznych možnostiach pomoci.
(Zdroj: Želmíra Habalová; TAKTIQ COMMUNICATIONS, Pripravila: Valéria Nagyová)
Zanechajte nám Váš dotaz