ŠKODA AUTO Slovensko s novou PR manažérkou
Bratislava, Admin – Novou PR manažérkou v spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko,s.r. o., sa od 1. apríla 2018 stáva Lenka Kalafut Lendacká. V tejto pozícii nahradila Romana Rajtára, ktorý prijal novú profesionálnu výzvu na oddelení medzinárodného marketingu v centrále spoločnosti ŠKODA AUTO.
Po piatich rokoch pôsobenia vo funkcii PR manažéra ŠKODA AUTO Slovensko odchádza Roman Rajtár do centrály ŠKODA AUTO v Prahe. Na oddelení medzinárodného marketingu bude viesť tím zodpovedajúci za globálnu marketingovú stratégiu značky ŠKODA.
„Po dlhoročnom pôsobení v oblasti komunikácie nastal čas posunúť sa ďalej, preto som rád prijal ponuku z centrály našej značky. Verím, že svojimi skúsenosťami prispejem k upevňovaniu pozície úspešnej značky ŠKODA na globálnom trhu,“ hovorí Roman Rajtár.
Roman Rajtár vyštudoval Marketingovú komunikáciu na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Do spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko prišiel v roku 2013 z PR agentúry AMI Communications Slovakia, kde sa špecializoval na korporátnu, produktovú a krízovú komunikáciu pre viaceré spoločnosti z oblasti automotive, energetiky a healthcare.
Nová PR manažérka spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko, Lenka Kalafut Lendacká, má dlhoročné skúsenosti v oblasti PR a externej komunikácie. Od júna 2013 pracovala ako špecialistka externej komunikácie a hovorkyňa Poštovej banky. Predtým pôsobila v PR agentúre AMI Communications, kde mala na starosti komunikáciu klientov z oblasti FMCG, dopravy a energetiky.
(Zdroj: Marián Sedílek, Dynamic Relations 2000; Pripravila: Valéria Nagyová)
Zanechajte nám Váš dotaz