Kvalitou a férovým prístupom
k zákazníkom sa dá preraziť
DOLNÉ OBDOKOVCE/ADMIN – Slovensko nie je až taká „čierna diera,“ ako o nej hovoria niektorí neprajníci. Aj v našej krajine, tak ťažko poznačenej nie práve vydareným obdobím prvých rokov samostatnosti, existujú podnikateľské príbehy, ktoré sú rozhodne hodné nasledovania. Príbehy o tom, ako sa šikovný človek dopracoval k úspechu výhradne svojou poctivosťou, nasadením a kvalitou odvedenej práce. Zoznámte sa s príbehom spoločnosti DREVAR, ktorá už od roku 1993 píše svoju úspešnú históriu a rozhodne nekončí. Naopak, neustále sa rozvíja a prináša na trh nové a nové riešenia. K úspechu viedla len jedna cesta. A to tvrdá, poctivá práca a férový prístup k zákazníkom.
Na začiatku jasný cieľ
V roku 1993 sa dvanásť kilometrov od krajského mesta Nitra začal písať zaujímavý príbeh. Gejza Varga založil firmu DREVAR, ktorá hneď pri svojom vzniku splnila jedno z pravidiel úspechu – a síce jasne zadefinovaný zámer a jasne definovanú ponuku pre zákazníkov. Od začiatku sa Varga s kolegami začali zameriavať na prácu s drevom. Sortiment sa postupne vyvíjal, menil a reagoval na aktuálne trendy. Dôležité však je, že dnes vieme spoločnosť DREVAR jasne definovať – na trhu pôsobí už 26 rokov, venuje sa najmä výrobe drevených a drevohliníkových dverí a okien.
Za úspechom tvrdá práca
Profesionalizmus a odhodlanie – tieto dve ingrediencie sa od úvodu spájajú s príbehom tejto úspešnej spoločnosti. Ako raz majiteľ Gejza Varga vyhlásil, vo firme pôsobí tím profesionálov, ktorých baví ich práca a za fakt, že DREVAR patrí k najúspešnejším a najobľúbenejším výrobcom na Slovensku, môže firma vďačiť nasadeniu ľudí pre to, čo robia. Dôležitou súčasťou úspechu bola aj výchova nových, mladých odborníkov. DREVAR postupne omladzoval svoj tím, až dospel do súčasného štádia, keď má k dispozícii mladý ambiciózny kolektív pod vedením skúsených odborníkov. Nie, nehovoríme o športovom tíme, ktorý získava tituly a trofeje. Je to nádherný a inšpirujúci príbeh spoločnosti z okolia Nitry, ktorá vystúpila až na domáci vrchol.
Jasne definovaný sortiment
Lepšie vyrábať niekoľko typov produktov, ale naozaj kvalitne, než robiť všetko a nič poriadne. Pravdepodobne aj toto si povedali vo firme DREVAR a podľa toho nastavili svoj sortiment. Produktami firmy sú eurookná, drevené okná, vchodové dvere a drevohliníkové okná. Dôležité je, že okná sú nadčasovo navrhnuté a technologicky zachytávajú všetky súčasné trendy. Je vidno, že vo firme veľa odborníkov pracuje dlhšie než 20 rokov, čo sa prejavuje na tom, že skúsené oko vidí aktuálne novinky a dokáže ich vhodne zapracovať do finálneho produktu. Sortiment z Eurookna-drevar.sk nájdete napríklad aj v zimných záhradách, na zasklených balkónoch a terasách. Prioritou firmy je kvalita, čo sa prejavuje aj na tom, ako vyzerajú a fungujú finálne produkty.
Dôraz aj na ekológiu
V dnešnej dobe je pre úspech dôležitý nielen produkt, ale aj to, ako sa firma prezentuje a či myslí na prostredie okolo nás. Dobre vieme, čo všetko spôsobujú škodlivé látky, ktoré vychádzajú do ovzdušia. Zaujímavý je fakt, že vo firme DREVAR už v roku 2004, čiže ešte pred ekologickým „boomom,“ začali aplikovať vykurovanie špeciálnym kotlom, spracúvajúcim zvyšky dreveného opadu, ktorý vzniká vo výrobe. Týmto teplom je vykurovaný celý areál. A väčšina produktov od firmy DREVAR je certifikovaná v energetickej triede A. Ako sami vidíte, k tzv. „sucess story,“ čiže k úspešnému príbehu, nemusí viesť extra náročná a dlhá cesta. Stačí si v úvode jasne vytýčiť svoje ciele, vedieť, čo chceme dosiahnuť a ako to chceme dosiahnuť. A predovšetkým, pekné slová treba premietnuť do reality, inak zostanú len prázdnymi sľubmi. Príbeh poctivosti a kvality produktov nájdete aj v podobe príbehu spoločnosti DREVAR.
(Zdroj: ML; Foto: Archív DREVAR; Pripravila: red.)
Zanechajte nám Váš dotaz