V Electro Worlde budete nakupovať za jednotné ceny
Bratislava, Admin, 28. 4. 2014 - Slováci obľubujú internetové nakupovanie. V roku 2013 prekonali počtom objednávok, ale aj celkovým obratom nákupy z predchádzajúcich rokov. Pre vybrané internetové obchody stúpol obrat aj počet objednávok
oproti roku 2012 takmer o tretinu. Na rastúcu popularitu internetového nakupovania reaguje aj obchodný reťazec Electro World. Od 1. mája 2014 zavádza jednotné ceny v kamenných aj internetových predajniach.
Rovnaká cena na internete aj v kamenných predajniach
Zákazníci tak budú mať možnosť kúpiť tovar v 26 maloobchodných predajniach obchodného reťazca Electro World na Slovensku a v ČR za rovnaké ceny ako v e-shope www.electroworld.sk. „Očakávame, že týmto krokom ešte viac povzbudíme nákupný záujem slovenského a českého zákazníka a upevníme našu pozíciu na trhu,“ hovorí Libor Bauer, riaditeľ predaja spoločnosti Electro World pre Českú a Slovenskú republiku.
Electro World patrí k najväčším predajným reťazcom elektroniky a domácich spotrebičov v regióne. Dlhodobo sa umiestňuje na prvých pozíciách ankiet a prieskumov obľúbenosti nákupných miest, zákazníckej spokojnosti aj úrovni personálu. Príkladom je aj ocenenie Obchodník roka v elektronike, ktoré získal Electro World v Českej republike minulý rok a celkovo už siedmykrát v jedenásťročnej histórii tejto súťaže.
Slovensko s najlepším internetovým pokrytím v rámci V4
Takmer 4/5 slovenských domácností boli v roku 2012 pripojené do internetu. Slovensko v tejto štatistike predbehlo aj ostatné krajiny Vyšehradskej skupiny1. Dostupnosť internetového pripojenia a lákavé ceny e-shopov sú dôvodom, prečo popularita internetového nakupovania rastie. Hoci sú kamenné predajne stále vo výraznej prevahe, podiel online nakupovania každým rokom rastie. V roku 2013 tvorili internetové objednávky 25,2 % všetkých predajov1. Slováci cez internet nakupovali najčastejšie počítače, notebooky, tablety a fotoaparáty – každý štvrtý nákup vykonali cez internet. Chladničky, sušičky, žehličky alebo vysávače však vo viac ako 80 % prípadoch nakupovali v kamenných predajniach. „Slovenský trh je v mnohých smeroch špecifický. Skúsenosti v porovnaní s napríklad škandinávskymi krajinami, kde pôsobia ďalšie spoločnosti z medzinárodnej siete Dixons, sú diametrálne odlišné. Ľudia v týchto krajinách dávajú stále prednosť tradičnému nakupovaniu v kamenných predajniach. Oproti Slovensku stále preferujú komfort osobného nakupovania pred online nakupovaním,“ povedal Libor Bauer.
(Andrea Schottová)
Zanechajte nám Váš dotaz