V Bratislave začína turné UEFA Champions League Trophy Tour

Bratislava, Admin – So začiatkom skupinovej fázy UEFA Champions League a vstupom do svojej šiestej sezóny v pozícii oficiálneho sponzora UniCredit Bank odštartovala svoju tohtoročnú účasť na UEFA Champions League Trophy Tour. Počas štyroch týždňov Trophy Tour navštívi štyri krajiny a futbalová horúčka sa bude šíriť po celej strednej a východnej Európe.

V sezóne 2014 uvidia Slováci ikonickú ušatú trofej ako prví. UEFA Champions League Trophy Tour Tour 2014 začína v Bratislave 26. – 28. septembra a bude hosťovať v týchto mestách: vo Viedni 2. – 4. októbra, v Záhrebe 10. – 12. októbra a nakoniec v Belehrade 17. – 19. októbra.
Do Bratislavy prichádza v rámci UEFA Champions League Trophy Tour aj oficiálny UniCredit ambasádor pre UEFA Champions League Trophy Tour – Ruud Gullit a oficiálny ambasádor UEFA Champions League Trophy Tour – Steve McManaman.

PB_14-09-28_Unicredit-ChampionsTour_3176 (1)

S tohtoročným mottom „Staňte sa súčasťou vzrušujúceho zážitku” sa Trophy Tour snaží priblížiť futbalovým fanúšikom najprestížnejšiu európsku futbalovú súťaž, UEFA Champions League, a samozrejme aj jej trofej, ktorá je ikonou európskeho klubového futbalu. V Bratislave sa spolu s celým týmto podujatím bude spájať aj populárne bezplatné U konto s výbermi zo všetkých bankomatov zadarmo, ktoré je možné označiť za šampióna medzi bankovými účtami.

V rámci UEFA Champions League Trophy Tour bude v štyroch hlavných európskych mestách vystavená trofej na špeciálnom vyhliadkovom autobuse Trophy Tour, ktorý s trofejou vykoná okružnú jazdu okolo mesta. Účelom tejto akcie je pritiahnuť pozornosť a vzbudiť záujem verejnosti o toto podujatie, priniesť a rozšíriť futbalovú atmosféru po celom meste.
Trofej sa teraz predstaví ešte väčšiemu počtu divákov, a to vďaka špeciálnemu priestorovému riešeniu konštrukcie výstavnej plošiny. Trofej tak budú môcť vidieť aj mnohí okoloidúci na hlavných námestiach.
Tým, že trofej bude umiestnená na najvyššom bode výstavnej plošiny, návštevníci sa budú môcť sami zapojiť do osláv UEFA Champions League na plošine a odfotiť sa s trofejou a davmi ostatných jasajúcich fanúšikov.
„Pre UniCredit, ako oficiálneho sponzora UEFA Champions League, je poctou, že má aj tento rok možnosť zúčastniť sa Trophy Tour a podeliť sa ľuďmi a hlavne s futbalovými fanúšikmi o radosť z tejto krásnej striebornej trofeje,“ uviedol Gianni Franco Papa, riaditeľ Divízie pre SVE skupiny UniCredit, ktorý sa zúčastnil na tlačovej konferencii v Bratislave.

PB_14-09-26_Unicredit-ChampionsTour_0954

„Číselné údaje o Trophy Tour za uplynulých päť rokov sú jasným dôkazom o tom, akým fascinujúcim dojmom UEFA Champions League pôsobí“, dodáva Gianni Franco Papa. Trophy Tour navštívila 66 miest v 14 rôznych krajinách Európy. Na exhibícii sa zúčastnilo viac ako 500 000 fanúšikov, ktorí pózovali na viac ako 146 000 fotografiách s obdivovanou trofejou.
„Tieto vynikajúce výsledky predchádzajúcich ročníkov sú prísľubom úžasných štyroch týždňov, ktoré určite nezaostanú za doterajšími skvelými výsledkami“, zdôraznil Gianni Franco Papa.
„Trophy Tour má pre nás v UniCredit Bank veľký význam, pretože je to pre nás príležitosť osobne sa stretnúť s fanúšikmi futbalu po celej Európe. Som veľmi rád, že po štyroch rokoch, kedy sme slávnu futbalovú trofej vítali s našimi klientmi a fanúšikmi v Čechách aj na Slovensku, môžeme opäť v Bratislave priblížiť verejnosti najprestížnejšiu európsku klubovú futbalovú súťaž“, povedal Jiří Kunert, generálny riaditeľ UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia. Ako ďalej dodal, „vidieť túto trofej naživo je vždy mimoriadna udalosť. Je to jednoducho výborná príležitosť, ako vyvolať v ľuďoch záujem o UEFA Champions League a samozrejme aj posilniť vzťah s UniCredit.“
Tohtoročnú Trophy Tour podporuje aj množstvo ambasádorov UEFA a osobitne menovaných oficiálnych ambasádorov UniCredit. Okrem účasti na oficiálnych tlačových konferenciách sa zúčastnia aj na samostatných interview a autogramiádach. Týmto ambasádorom boli priradené jednotlivé zastávky Trophy Tour, pretože k tomuto regiónu majú silný osobný vzťah.

Do Bratislavy prichádza ako oficiálny UniCredit ambasádor Ruud Gullit, ktorý povedal: „Po fantastických zážitkoch z uplynulých ročníkov som nadmieru šťastný, že sa znovu môžem zúčastniť na UEFA Champions League Trophy Tour. Toto jedinečné podujatie UniCredit ponúka tisíckam fanúšikov po celej Európe možnosť dostať sa naozaj blízko k tejto vytúženej trofeji a zažiť neuveriteľné emócie najslávnejšej súťaže v rámci európskeho klubového futbalu“.
Vo Viedni sa ako ambasádor predstaví Michael Konsel, v Záhrebe Goran Vlaović a nakoniec v Belehrade to bude Dejan Stanković.

PB_14-09-26_Unicredit-ChampionsTour_1169

K ambasádorom UniCredit sa pripoja ďalšie významné osobnosti, a to oficiálni ambasádori UEFA Champions League Trophy Tour. Steve McManaman sa zúčastňuje na Trophy Tour v Bratislave, Mark van Bommel vo Viedni, Ruud Gullit v Záhrebe a Míchel Salgado v Belehrade. Všetci menovaní ambasádori svojho času pôsobili v UEFA Champions League.
Aj tento rok sa podujatie uskutoční v obrovskom stane a ulička šampiónov „UniCredit Walk of Champions“ ponúkne množstvo vzrušujúcich zážitkov, napríklad nezabudnuteľné momenty z UEFA Champions League, zaujímavé fakty a čísla a zábavné interaktívne prezentácie.
Pri tejto exhibícii sa znovu využijú systémy RFID, ktoré boli po prvýkrát inštalované v roku 2013 a umožňujú návštevníkom priamu interakciu pri najvýznamnejších zážitkoch z tejto exhibície. Po jednoduchej registrácii poskytne RFID karta každému zaregistrovanému účastníkovi exkluzívne informácie a prezentácie týkajúce sa najúžasnejších momentov UEFA Champions League. Po načítaní karty môžu návštevníci interaktívne komunikovať s prezentáciami typu rozšírenej reality, zapojiť sa do zábavných hier a kvízov a vyhrať suveníry UEFA Champions League. Okrem toho táto karta zostane každému návštevníkovi ako malý darček, ktorý si bude môcť vziať domov, aby mu pripomínal tento jedinečný zážitok.
RFID technológia účastníkom umožňuje aj spojenie s digitálnym svetom. Dáva im možnosť podeliť sa o svoje zážitky a nadšenie pre UEFA Champions League Trophy Tour priamo so svojimi priateľmi na sociálnych sieťach a šíriť tak skvelú atmosféru ešte ďalej.
V rámci tohtoročnej exhibície prináša UniCredit, ako oficiálna banka UEFA Champions League, novinku pre zabezpečenie samolepiek Panini. Po úspechu poslednej kolekcie virtuálnych samolepiek Panini predstavených v októbri 2013 v rámci UEFA Champions League 2013-14 je tu ich nová edícia na sezónu 2014-15, ktorá určite priláka ešte väčší počet zberateľov.
Návštevníci si pomocou RFID karty budú môcť zabezpečiť samolepky pre svoju vlastnú zbierku a, čo je ešte unikátnejšie, sami sa môžu stať hviezdou na virtuálnej samolepke Panini a potom ju zdieľať s priateľmi prostredníctvom sociálnej siete.
Pre UniCredit je UEFA Champions League najvýznamnejším prebiehajúcim futbalovým podujatím, ktoré poskytuje široké spektrum príležitostí v oblasti marketingu, komunikácie a budovania značky, ako súčasť globálnych aj miestnych plánov UniCredit.
Pri tejto príležitosti Guy-Laurent Epstein, riaditeľ marketingu UEFA Events SA, uviedol: “Sme veľmi radi, že môžeme spolupracovať s UniCredit nepretržite už šiesty rok v rámci UEFA Champions League Trophy Tour v Európe, a že futbalovým fanúšikom umožníme stať sa súčasťou tohto vzrušujúceho zážitku spojeného s najprestížnejšou súťažou európskeho klubového futbalu a jej obdivovanou striebornou trofejou“.
Pôsobenie UniCredit v úlohe oficiálneho sponzora za uplynulých päť rokov značne prispelo k „zvýšeniu informovanosti o značke“ a zlepšeniu „imidžu značky“ „angažovanosti klientov aj zamestnancov“ a „motivácii ku kúpe“.

UEFA Champions League tvorí dokonalý súlad s „DNA“ UniCredit Bank a zvyšuje hodnotu jej imidžu tým, že jej značka je vnímaná spoločne s takými výrazmi ako „európsky”, „najvýznamnejší“, „prvotriedny“, „profesionálny“, „emocionálny“, „dôveryhodný“ a „empatický“.

(Zdroj: Zuzana Ďuďáková, Foto: UniCredit Bank)

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*