REACHLOCAL vstupuje do strednej a východnej Európy
Admin, 16.07.2012 - Spoločnosť ReachLocal Inc., líder trhu v oblasti online marketingu pre malé a stredné firmy, pokračuje v medzinárodnej expanzii založením siete franšízových pobočiek v strednej a východnej Európe (CEE).
Tieto pobočky zakladá spoločnosť OxataSMB BV, ktorú vedie riaditeľ spoločnosti Ataxo, Dr. Peter Wiedemann, skúsený odborník v budovaní a rozvoji online marketingových firem v regióne. Nová spoločnosť bude pôsobiť na území Slovenska, Českej republiky, Poľska, Maďarska a Ruska.
Model franšízy je použitý pre rýchly a efektívny vstup spoločnosti ReachLocal na trhy strednej a východnej Európy. Spoločnosť za účelom podpory vstupu na nové trhy taktiež posilní svoju európsku infraštruktúru.
„Otváranie pobočiek ReachLocal v strednej a východnej Európe bude prebiehať postupne. V túto chvíľu spúšťame predaj v Slovenskej republike, v auguste v Poľsku a na začiatku októbra v Českej republike. Nasledovať budú Rusko a Maďarsko,“ hovorí Dr. Peter Wiedemann, generálny riaditeľ OxataSMB.
S rozširujúcim sa počtom používateľov internetu dochádza k presúvaniu marketingových investícií malých a stredných podnikov v regióne z klasickej reklamy do online reklamy, medziročný nárast odvetví bol medzi rokmi 2010 a 2011 19,7% (1). S viac ako 103 miliónmi ľudí pripojených na internet (2) majú potom trhy Slovenska, Českej republiky, Maďarska, Poľska a Ruska dobrú pozíciu na ďalšie významné posilňovanie tohto rastu.
“Rovnako ako pri vstupe na austrálsky a novozélandský trh zakladáme našu prítomnosť v regióne na partnerstve a podpore rozvoja úspešných lokálnych online marketingových spoločností a veľmi sa teším na spoluprácu s tímom OxataSMB, ktorá významne posilní našu ponuku online marketingových riešení v regióne CEE,” vyhlásil Michael Kline, Chief Strategy Officer a jeden zo zakladateľov spoločnosti ReachLocal. “Táto franšízová zmluva je efektívnou a dobre hodnotiteľnou stratégiou pre našu ďalšiu expanziu v regióne.”
OxataSMB bude prevádzkovať a ponúkať produkty spoločnosti ReachLocal a vo všetkých krajinách pôsobiť pod jej značkou. Spolu s ňou prevezme aj obchodný model založený na priamom predaji s lokálnymi konzultantmi využívajúcimi spoločnú technologickú platformu.
“Osvedčený obchodný model a najlepšie technológie v odbore robia zo spoločnosti ReachLocal toho najlepšieho partnera pre nás”, vyhlásil Dr Peter Wiedemann, generálny riaditeľ OxataSMB. “Tešíme sa, že spoločne vytvoríme hlavnú online marketingovú spoločnosť pre malé a stredné podniky v regióne”.
OxataSMB ponúkne produkty a služby vyvinuté na mieru potrebám malých a stredných podnikov, optimalizujúce a analyzujúce návratnosť investície pri každej kampani. Systém ReachSearch distribuuje marketingové odkazy zadávateľov reklamy v hlavných vyhľadávacích systémoch veľmi efektívne, so zameraním na priamu interakciu, nie na obyčajné kliknutia.
“Pomocou automatizovaného, transparentného a dobre merateľného systému umožňuje ReachLocal malým a stredným firmám viesť svojich zákazníkov z vyhľadávačov priamo na ich telefón a v rámci jedného rozpočtu tak dokonale prepojiť online reklamnú kampaň s offline predajnými aktivitami,” vysvetľuje Wiedemann. “Dosiahne sa tak maximálnej transparentnosti v návratnosti investície.”
(km)
Zanechajte nám Váš dotaz