OMD – mediálnou agentúrou roka M&M Global Awards 2014

Bratislava, Admin – Na prestížnom udeľovaní M&M Global Awards v Londýne, ktoré sa uskutočnilo 4. septembra 2014, mala OMD na shortliste až 22 nominácií. Viaceré premenila na víťazstvá. V branži si veľmi cenené trofeje odniesla v kategórii „Najlepšia komunikačná stratégia“ za uvádzaciu kampaň pre Sony PlayStation 4, ktorá zároveň získala aj cenu za najefektívnejšiu kampaň.

Mimoriadnym úspechom je cena „Najlepšia stratégia zaangažovania“ za kampaň FRY FUTBOL pre klienta OMD McDonald´s, ktorá sa stala aj kampaňou roka.
Kampaň FRY FUTBOL zažiarila aj v kategórii „Ocenenie mediálnej excelentnosti“ a jej komunikácia prostredníctvom sociálnej siete Facebook sa stala víťazom v kategórii „Najlepší príspevok zo strany mediálneho vlastníka“. Veľkým zadosťučinením je, že Steve Easterbrook, výkonný viceprezident pre McDonald´s, si odniesol cenu za marketéra roka. McDonald´s tak počas tohtoročného odovzdávania cien jednoznačne dominoval.

Odbornou porotou boli vysoko hodnotené aj kampane OMD pre spoločnosť Intel YOUR WORLD, a to v kategórii „Najlepšie vytvorenie obsahu“ a kampane pre Asics MOTION MUSCLE v kategórií zameranej na komunikáciu športu: „Ocenenie výkonu prostredníctvom športu“.

O M&M Global Awards

Vyhlasovateľom prestížnych cien M&M Global Awards je renomovaný portál www.mandmglobal.com zameraný na globálne výzvy v oblasti marketingu, médií a reklamy. Obsahom sú odborné analýzy, dáta, prehľady a komentáre, ktoré marketérom, médiám a agentúram napomáhajú úspešne komunikovať v širšom globálnom kontexte. M&M Global Awards sa koná už 25 rokov a odbornú porotu tvoria špecialisti v oblasti marketingu a komunikácie.

O OMD

OMD Worldwide (www.omd.com) je poprednou globálnou mediálnou komunikačnou agentúrou s viac ako 8 000 zamestnancami v 100 krajinách sveta, ktorá svoje služby poskytuje najväčším značkám na svete. OMD svojim klientom zabezpečuje komunikačnú stratégiu, mediálne plánovanie a nákup, digitálne médiá, tvorba obsahu, zábavný marketing, sponzorstvo, analýza značiek a množstvo ďalších služieb. OMD je uznávaná za svoj celosvetový dosah, strategickú integráciu a kreatívnu inováciu. OMD získala množstvo ocenení. Gunn Report vyhlásil OMD za Najkreatívnejšiu mediálnu agentúr bezprecedentných sedem rokov v rade, je Globálnou mediálnou agentúrou roku 2008, 2009 a 2011 podľa Adweeku, a Mediálnou agentúrou roka za roky 2002, 2005, 2009 a 2011 podľa Advertising Age. V júli 2013 sa stala najefektívnejšou komunikačnou sieťou v Effies Index.
Na Slovensku pôsobí OMD od roku 2003, zamestnáva 30 ľudí, ktorí zabezpečujú komunikáciu pre vedúce značky a klientov na Slovensku. Je súčasťou nákupného domu Omnicom Media Group, ktorý dlhodobo patrí k najväčším nákupcom médií na Slovensku.

(Zdroj: Simona Silošová – OMD Marketing & Business Development)

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*