O2 potvrdzuje: Najlepšie služby na Slovensku nie sú mýtus
Admin,18. 10. 2013 - O2 podporuje hľadanie a hodnotenie najlepších poskytovateľov služieb na Slovensku cez portál www.najlepsiesluzby.sk. Navrhnúť aj hodnotiť služby v piatich kategóriách môžu všetci už niekoľko mesiacov cez internet,
alebo mobilnú aplikáciu. Doteraz na portál pribudloviac ako 450 pôvodných prevádzok. Každý hodnotiteľ má šancu vyhrať od O2 na mesačnej báze smartfón a najlepšie hodnotená prevádzka zase volania pre všetkých svojich zamestnancov na 3 mesiace zadarmo.
„Podnikateľom ponúkame efektívne a moderné riešenia pre ich biznis a pomáhame im uspieť. Rozhodli sme sa zájsť ešte o krok ďalej. Vieme aká dôležitá je spokojnosť zákazníkov a sme presvedčení, že nie sme jediní, ktorí sa tešia zo spokojných zákazníkov. Preto podporujeme portál www.najlepsiesluzby.sk, kde dostávajú priestor vyniknúť tí najlepší v rôznych kategóriách. Najlepšie služby si predsa zaslúžia, aby o nich bolo poriadne počuť,“ uviedol Martin Jelenek, riaditeľ komerčného marketingu pre firemných zákazníkov O2.
www.najlepsiesluzby.sk
Portál má viac ako 1500 registrovaných užívateľov, ktorí sa zapojili do projektu Najlepšie služby s takmer 9000 hodnoteniami. Hodnotiť kvalitu poskytovaných služieb motivuje zákazníkov šanca vyhrať každý mesiac značkový mobilný telefón, ale najmä vlastná dobrá skúsenosť. Majitelia prevádzok, ktoré v danom mesiaci získajú najvyšší počet bodov, zasa dostanú volania s O2 Moja firma na tri mesiace zdarma. Najlepšie hodnotené služby po skončení roka zase získajú volania s O2 Moja firma na jeden rok zadarmo.
Už dnes je na portáli viac ako 450 tipov z oblasti gastronómie, cestovania, športu, kultúry či wellness služieb po celom Slovensku. Ľudia podporujú rôzne prevádzky – nájdu sa tu tipy na dobrú kaderníčku, skvelú cukráreň, pekáreň alebo fitnes centrum.
Hodnotenie najprísnejšími porotcami schvaľuje aj Tomáš Maštalír
Na internetovej stránke www.najlepsiesluzby.sk majú príležitosť vyniknúť najlepší na základe návrhov a hodnotenia tých najprísnejších porotcov – zákazníkov a zákazníčok. Herec Tomáš Maštalír, ktorý si potrpí na kvalitu, projekt schvaľuje. Je super, že sa ľudia už nechcú len prizerať a kritizovať, ale majú aj chuť veci meniť k lepšiemu. O dobré sa predsa treba deliť,“ dodáva Tomáš.
Podľa Tomáša vidieť aj v jeho okolí, že rastie počet ľudí, ktorí už majú plné zuby prázdneho sťažovania sa. „Nestačí len neustále frflať preto ma fakt príjemne prekvapil nový portál, kde chcú hľadať a odmeňovať najlepšie služby a dávajú priestor tým, ktorým záleží na spokojných zákazníkoch a kvalite,“ hovorí Tomáš o portáli www.najlepsiesluzby.sk.
Pomáhame podnikateľom vyniknúť v každom smere
Ponuka pre malé a stredné firmy a živnostníkov, O2 Moja Firma, prináša pre firemných zákazníkov maximálny 44 eurový cenový strop a automatickú optimalizáciu ceny za minútu volania do všetkých sietí SR a EÚ. To znamená, že za volania do všetkých sietí v SR a EÚ, SMS správy a internet zaplatia zákazníci maximálne 44 €. Samozrejme platí, že v mesiacoch kedy volajú menej, platia zákazníci iba za skutočne prevolané minúty.
K programu O2 Moja Firma si môžu podnikatelia aktivovať ďalšie doplnkové služby, ktoré im uľahčujú podnikanie ešte viac. A navyše s nimi môžu ušetriť.
So službou O2 Car Control má napríklad zákazník komplexný prehľad o správe a manažmente vozového parku. Okrem toho uľahčia podnikateľom život napr. cloudové riešenia od O2, Biznis mail, vzdialený prístup k ich ploche, mobilné dátové spojenie s kanceláriou, či virtuálny desktop.
Okrem toho, program O2 Moja Firma zabezpečuje zákazníkom kvalitnú starostlivosť už od jednej SIM karty, či už v oblasti servisu alebo radu výhod, akou je napríklad výber telefónneho čísla zdarma.
Cenové hladiny O2 Moja Firma – automatické znižovanie ceny hovoru od 1. minúty:
Cenová hladina 1: 0 – 99 min: 0,12 Eur/min s DPH
Cenová hladina 2: 100 – 299: 0,10 Eur/min s DPH
Cenová hladina 3: 300 a viac: 0,06 Eur/min s DPH
(amic)
Zanechajte nám Váš dotaz