Marketing Day bol tentoraz
v spoločnosti Google
Bratislava, Admin – Marketing Day je biznis klub zameraný na good practices a diskusiu manažérov z oblasti riadenia, marketingu a obchodu. Podporuje výmenu skúseností všetkých, ktorí sa potrebujú orientovať v problematike trhu a pre ktorých je orientácia v marketingu nevyhnutnou požiadavkou efektívneho riadenia a zvyšovania konkurencieschopnosti firiem.
Marketing Day už roky pripravuje pre manažérov Vzdelávacie a konferenčné centrum Intenzíva. Riaditeľka centra Ilona Hegerová vkladá do každej jednej konferencii profesionálne znalosti, osobný prístup a kreativitu. Napríklad účastníci Marketing Day sa po minulé roky mali možnosť okrem skvelých prednášok zoznámiť aj s firemnou kultúrou niektorej konkrétnej a istým spôsobom výnimočnej firmy, ktorú osobne navštívili. Mali možnosť byť v TV Markíza, v Národnom bowlingovom centre, v Showroome BMW, v Olympia casine…
Tak tomu bolo aj 10. 11. 2015, keď účastníci klubu navštívili priestory spoločnosti Google Slovakia na Karadžičovej ulici. Interiér, v ktorom títo mladí a zanietení experti pracujú si zrealizovali sami.
Každá miestnosť je originálna a charakterizuje istú osobnosť z našich dejín. Či už mali možnosť zoznámiť sa s miestnosťou Jura Jánošíka, generála Milana Rastislava Štefánika, spisovateľky Margity Figuli alebo Ľudovíta Štúra… Pri prehliadke priestorov Google prítomným hosťom Tomáš Peťovský, Industry Manager, Google Slovakia povedal aj zaujímavé informácie o práci v Googli a tiež odprezentoval tému s názvom Úspešný mobilný marketing – mýtus, či realita?
Nakoľko celý klub bol tentoraz zameraný na tému Digitálny marketing, nadviazal na prednášku Tomáša Peťovského Richard Čermák, Community & Content Manager zo spoločnosti WebSupport. Téma Ako sa dá za 10 dní presvedčiť 2500 klientov, aby si nainštalovali vašu appku? zaujala účastníkov konferencie Marketing Day.
Klára Zumrová, obchodná riaditeľka Institutu certifikovaného vzdělávání bola treťou spíkerkou, ktorá pricestovala z Prahy, aby predstavila nový vzdelávací program Digitálny marketing.
Vzdelávacie a konferenčné centrum Intenzíva pôsobí na trhu od r. 2000. Jej hlavným poslaním je vzdelávanie manažérov a špecialistov z marketingu, obchodu, logistiky a HR. Informácie nájdete na www.intenziva.sk.
(Zdroj: Valéria Nagyová)
Zanechajte nám Váš dotaz