Fatálne chyby v marketingu. Na čo si dať najväčší pozor?

BRATISLAVA/ADMIN – Či už si to uvedomujeme alebo nie, marketing je v dnešnej modernej a hlavne digitálnej dobe všade okolo nás. Zovšadiaľ na nás každodenne vyskakujú reklamy, informácie a novinky o nových produktoch či propagácia značiek, o ktorú, úprimne, častokrát ani nestojíme. Avšak takto to dnes vo svete internetu a sociálnych sietí jednoducho funguje.

Existuje však pár zaručených spôsobov, ako robiť marketing správne, vyhnúť sa fatálnym chybám, ktorým sa dá predísť a zanechať tak u svojho publika, ten najlepší a v žiadnom prípade nie obťažujúci dojem. Myslíte si, že všetky alebo aspoň väčšinu chýb v marketingu ovládate a nič nové sa už nemôžete naučiť? Alebo práve naopak, neviete si s marketingom dať rady a potrebujete poradiť či nakopnúť? V tom prípade, je tento článok pre vás ako stvorený. Poďme na to!

Ak chcete byť v marketingovom svete profesionálom, môžete stráviť jeho štúdiom dlhý čas alebo si cestu skrátiť a nechať si poradiť od odborníkov z digitálnych či marketingových agentúr.

Jednou z nich je aj My Brand Agency, ktorá nedávno rozšírila svoje pôsobenie a zväčšila svoj tím v hlavnom meste Slovenska. Jej cieľom je prostredníctvom sociálnych sietí nielen budovať „brand awereness“ teda povedomie o značke, ale hlavne prinášať edukatívny obsah, ktorý je pre používateľov náučný a zaujímavý. Práve preto začala agentúra využívať sociálnu sieť TikTok, ktorej video obsah je v zahraničí bežný, no na Slovensku stále chýba.

TikTok už dávno nie je len o zábave

„Už dnes môžeme smelo povedať, že publikum využíva sociálnu sieť TikTok nielen na oddych a zábavu, ale aj na získanie nových a zaujímavých informácií či inšpiráciu. Aj na základe týchto faktov sme sa rozhodli byť na tejto sociálnej sieti aktívni a vydobiť si na nej svoje pevné miesto,“ hovorí Ing. Daniel Shyp, CEO spoločnosti. Stále zväčšujúca sa platforma začína, podľa agentúry My Brand Agency, naberať celosvetový zmysel jednak ako predajný kanál pre firmy a spoločnosti, ale aj ako náučný kanál s edukatívnym obsahom. Už dávno preto nie je „sieťou tanečných výziev“ a miestom, ktoré je určené len pre mladých ľudí, ktorí urobia všetko preto, aby sa zviditeľnili. Hoci posledné štatistiky hovoria o najsilnejšej vekovej hranici, ktorá je do 24 rokov, treba zobrať do úvahy dôležitý fakt. A to ten, že presne takto začínal aj Facebook, z ktorého je dnes najsilnejší predajný kanál medzi sociálnymi sieťami. Dôvodom je, že tak ako sa vyvíja aplikácia, dospievajú aj jej používatelia a po pár rokoch tvoria gro kúpnej sily.

Sila vzdelávania na TikToku

Zabudnite na predsudky, ktoré máte o fresh sociálnej sieti TikTok a skutočne ju objavte, pretože má každým dňom čoraz viac čo ponúknuť. Zamerajte sa na obsah, ktorý vás nielen baví, ale vďaka ktorému sa môžete aj niečo naučiť a máte vyhraté. Vďaka špeciálnemu sledovaciemu algoritmu vám bude sociálna sieť ponúkať relevantný obsah, ktorý zlepší napríklad vaše marketingové schopnosti, dá vám novú inšpiráciu a pomôže v profesionálnom raste, ktorý ocení nielen váš šéf. Takýmto obsahom pre vás môže byť aj prvá video séria kanálu My Brand Agency, ktorú už teraz môžete nájsť na sociálnej sieti Tiktok. Nájdete v nej fatálne chyby v marketingu v roku 2023, ktorým je rozumné sa vyhnúť a začať robiť veci skutočne správne. Držíme palce!

(Zdroj: Lucia Slafkayová, PRkonektor; Pripravila: red.)

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*