Návrhári odhalia na Salone del Mobile
di Milano dielo pre zn. Lexus

Milano, Admin, 10. 3. 2014 - Fabio Novembre (Taliansko), Nao Tamura (Japonsko) a americký tím dizajnérov MIT Media Lab, Tangible Media Group pod vedením prof. Hirošiho Išiiho vytvorili jedinečnú interpretáciu konceptu reklamnej kampane ‘

Amazing in Motion’ značky Lexus. Návrhári sa na žiadosť automobilky Lexus pokúsili vyjadriť koncept spôsobom, ktorý sa diametrálne odlišuje od ich obvyklých postupov tvorby.

Fabio Novembre svojím konceptom „We dance“ (Tancujeme) prezentuje život ako tanec. Použité tanečné pohyby majú predstavovať počiatok života a odkazovať na priame spojenie s vesmírnymi pohybmi planét a galaxií.

LEXUS MDW

„Interconnection“ (Prepojenie) návrhára Nao Tamuru stavia na prirodzenom pohybe a skúma nezávislý vzťah ľudí a prírody.
Tím dizajnérov z MIT Media Lab (Tangible Media Group) prichádza s konceptom „TRANSFORM“ (Premena), ktorý predstavuje splynutie technológií a dizajnu s cieľom povzbudiť inšpiráciu diváka prostredníctvom premien, od nehybného nábytku až po dynamický stroj.
Všetky tieto diela sa budú prezentovať v priestoroch Circolo Filologico Milanese od utorka 8. apríla do nedele 13. apríla ako súčasť celosvetovo najväčšej akcie zameranej na dizajn, ktorou je veľtrh nábytku a dizajnu – Salone del Mobile di Milano. S trojicou výtvarníkov sa budú môcť novinári stretnúť 8. apríla od 15:00 do 16:00.
Ďalšie informácie o dizajnovej súťaži Lexus Design Award nájdete na adrese: http://www.lexus-int.com/design/lda.html

(Adrian Tirinda)

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*