Brand Riders vstupuje na slovenský trh
BRATISLAVA/ADMIN – Revolúcia vo svete motorizmu a reklamy. Brand Riders využíva auto ako reklamný nosič a zároveň vytvára veľkú komunitu motoristov, ktorí môžu čerpať množstvo výhod a zliav. Startup vznikol v Českej republike a v týchto dňoch začína pôsobiť aj u nás.
Tento koncept podnikania sa zrodil v hlave českého startupistu Pavla Ciprysa. Rozhodol sa vybudovať najväčšiu komunitu vodičov s reklamami, ktorým vďaka združovaniu prinesie úspory v segmente automotive. „Vychádzame zo synergického efektu, keď jedna plus jedna je viac než dve,“ hovorí zakladateľ spoločnosti.
Registrácia a benefity
Motorista sa stane členom komunity Brand Riders po jednoduchej online registrácii. „Je úplne zdarma a nezáväzná, každý môže okamžite čerpať všetky bonusy, ale aj ju kedykoľvek zrušiť,“ hovorí o výhodách Pavel Ciprys.
Pre motoristu je ihneď k dispozícii množstvo zliav:
- Tankuje za nižšiu cenu, ako je vyhlásená cena pre veľkoodberateľov;
- Získava najlacnejšie poistenie;
- Nakupuje pneumatiky za zvýhodnené ceny;
- Nakupuje lacnejšie náhradné diely aj doplnky do auta na dennú potrebu;
- Auto mu služba BrandWash umyje u neho doma alebo vo firme;
- VIN print – pasívna ochrana pomocou leptania VIN kódu na sklá auta;
- Mnoho ďalších partnerov bude pribúdať.
Za krátke obdobie sa nám podarilo získať silných partnerov na spoluprácu, ktorí do nej vkladajú svoje meno a vieme tak poskytnúť zaregistrovaným členom komunity služby a produkty za najvýhodnejšie ceny. „Majiteľom áut zabezpečíme výhody, ku ktorým sa oni samostatne nevedia dostať, pretože budeme najväčšou skupinou pre každú jednu oblasť, ktorú budeme našim klientom poskytovať,“ opisuje ciele firmy jej slovenský spoločník Jozef Krajča.
Ak konkrétne vozidlo vyhovuje nejakej reklamnej kampani, Brand Riders o nej začne s klientom komunikovať a ten môže ponuku slobodne prijať alebo aj odmietnuť. „Je to teda bez rizika a bez záväzkov,“ dodáva Pavel Ciprys.
Využívame moderné technológie
Brand Riders dokáže vďaka fóliám auto premeniť v plnohodnotnú reklamnú plochu a vyobraziť čokoľvek, čo inzerent požaduje. Objednávateľovi reklamy vie dať Brand Riders aj jedinečnú informáciu – koľko ľudí reklamu videlo. Moderné technológie, vrátane zberu anonymizovaných dát z triangulácie mobilných telefónov, zabezpečia inzerentom real-time prehľad o ich reklame, heatmapy a presné sociografické a demografické dáta počtu impresií na mesačnej báze.
„Dôležité je, že robíme niečo, čo je zmysluplné a čo dáva výhody občanom, zlacňujeme ich nákupy. Zároveň je to užitočné pre spoločnosť, mestá sa trápia s reklamným smogom billboardov, my ich ideme presmerovať na autá. Auto je pre to ideálny produkt, ľudia na ňom vidia reklamu a neodpútava to ich pozornosť od cesty,“ vysvetľuje ďalšie pozitívum manažér projektu a finančný riaditeľ Štefan Panenka.
Iba za prvý deň od spustenia stránky www.brandriders.sk sa hneď zaregistrovalo 200 motoristov. Spoločnosť chce na Slovensku dosiahnuť do jedného roka cieľ 100-tisíc registrácií a 300-tisíc do troch rokov od príchodu na trh. „Nikto nechce zbytočne preplácať a každý si rád privyrobí, preto som si istý úspechom,“ verí Pavel Ciprys, zakladateľ Brand Riders.
(Zdroj: Daša Matejčíková, TIME.is COMMUNICATION; Foto: Desana Dudášová, Valéria Nagyová; Pripravila: red.)
Zanechajte nám Váš dotaz