Nákupné centrum CENTRAL má nového vlastníka

Bratislava, Admin – Nákupné centrum CENTRAL, jedno z kľúčových nákupných centier v Bratislave, mení investora. Ku koncu roka 2015 vlastník CENTRAL-u, developerská spoločnosť IMMOCAP, pôsobiaca na slovenskom trhu od roku 1996, predala 100 % akcií nákupného centra spoločnosti Allianz Real Estate. Predajná cena dosiahla 175 miliónov EUR, čo predstavuje najväčšiu transakciu v oblasti nehnuteľností na Slovensku v uplynulom roku.
Nákupné centrum CENTRAL bolo otvorené v októbri 2012 a pozostáva z viac ako 150 maloobchodných prevádzok s celkovou prenajímateľnou plochou 40.000 m2. V roku 2014 sa CENTRAL stal prvým “zeleným” multifunkčným komplexom na Slovensku, kedy získal strieborný certifikát medzinárodne uznávaného certifikačného systému Leadership in Energy and Environmental Design (LEED). Projekt získal medzinárodné uznanie ako “Najlepší maloobchodný projekt v regióne strednej a východnej Európy” v rámci podujatia Europa Retail Real Estate Awards, rovnako bol ocenený aj ako “Development roka” a spoločnosť IMMOCAP sa stala “Developerom roka” v rámci realitných a developerských súťaží na Slovensku.
CENTRAL sa stal jedným z najobľúbenejších miest v Bratislave vďaka svojej strategickej polohe v centre Bratislavy, výbornej dostupnosti a ideálnej skladbe nájomcov vrátane fitness/ wellness centra s plochou 2 300 m2 a zeleného strešného parku o rozlohe 6 000 m2.

CENTRAL_2

“CENTRAL sme postavili ako moderné a udržateľné nákupné centrum 21. storočia a spoločne s našimi partnermi v spoločnosti ECE sme vytvorili miesto, kde ľudia radi trávia svoj čas. CENTRAL je príbehom úspechu, a to nielen pre nás, ako developerov, ale aj pre Bratislavu a jej občanov. Som rád, že nákupné centrum teraz v spoločnosti Allianz Real Estate získava silného a uznávaného partnera, ktorý je prísľubom jeho ďalšieho rozvoja a prosperity,” uviedol Peter Lukeš, predseda predstavenstva IMMOCAP.
(Zdroj: Kateryna Matušková, SKPR Strategies; Pripravil: Eugen Michal Nagy)

3 Komentáre Nákupné centrum CENTRAL má nového vlastníka

  1. Dobrý,neuvažujete zmeniť Billu za iný,schopnejsi reťazec???? Billa v Centrály je katastrofa sama o sebe. Skúsili ste tam čosi kupovať??? Ja len 2x a aj to vždy dopadlo negatívne,takže sa jej vyhýbam oblúkom. Cez víkend nemajú pri pokladni z čoho vydávať,pretože nemajú hotovosť v drobných. Stalo sa to nielen mne,ale aj ľuďom predo mnou,že vyskrabovali z peňaženiek drobné aby mali čím zaplatiť nákup. Stalo sa to aj mne,ale keďže mi chýbalo na zaplatenie 1,50 eura behala som po okolitých prevádzkach,aby mi rozmenili peniaze,lebo mi nemali vydať presne tak,ako ľuďom predo mnou.Samozrejme som nepochodila. Zrejme pánovi za mnou rupli nervy,tak tých 1’50eura zaplatil za mna,aby sa už konečne dostal na radu. To čo sú,prosím vás, za služby? A ešte vás pokladnička hrubo osoci,že som si vraj prisla iba rozmeniť peniaze. Som cukrovkár,a keďže mi klesal cukor,tak som vošla do Billy,a kúpila som si sladkosť,a hneď ju na mieste zjedla,a slušne som ju išla zaplatit. Miesto toho tam stojim v nevelkom rade 1/2hodiny,nemajú mi vydať,pobehujem po okolitých prevádzkach,aby mi zmenili peniaze,a nakoniec to za mňa zaplatí cudzi pán? A druhý raz som si vystala 1/2 hodiny ani nie tak kôli davu ľudí,ako kôli pokladnikovi,ktorému to nielenže išlo ako v lete na saniach,ale sa aj asi pomýlil,takže musel markovat celý nákup(2igelitky) všetko odznova. Úplne nekompetentný personál.Dokedy ešte mienite toto tolerovať,a skúšať trpezlivosť kupujúcich,keď vami nepohnú ani negatívne ohlasy ľudí,ktoré vysielajú signály,že to tam viazne,a služby sú biedne. A čo si pomyslia cudzinci,že dávate neschopnú Billu s mizernymi sluzbami do tak exponovaneho a lukratívneho priestoru??? To aj oni majú behať po Centrály,aby mali čím zaplatiť?

    • Dobry den, Vas email sme z redakcii postupili spolocnosti BILLA.

    • Vážená pani Tamara,

      dovoľte mi poďakovať sa Vám, že ste si svoju negatívnu skúsenosť s našou predajňou nenechali pre seba.

      Názory a skúsenosti našich zákazníkov /aj negatívne/ berieme vždy s plnou vážnosťou. Práve preto sa nimi podrobne zaoberáme v snahe ďalej zlepšovať naše služby.
      Veľmi nás mrzí, ak zlé meno našej spoločnosti robia naši vlastní zamestnanci. Ešte viac nás mrzí, ak ste sa stali účastníčkou takéhoto negatívneho incidentu práve Vy, naša stála zákazníčka.
      Filiálka v OC CENTRÁL nie je nová prevádzka a jej zamestnanci sú pravidelne školení. A absolvovali nielen odborné školenia, ale aj tréningy zamerané na správanie sa a prístup k zákazníkovi. Aj z toho dôvodu sme pristúpili k detailnému prešetreniu celého incidentu a v prípade pochybenia aj k disciplinárnemu pohovoru so zamestnancami, ktorých výkon a prístup nespĺňa štandardy našej spoločnosti a nestotožňuje sa s firemnou kultúrou spoločnosti BILLA.

      Na záver sa Vám chceme ospravedlniť a vysloviť presvedčenie, že aj po tejto skúsenosti zostanete našou vernou zákazníčkou.
      Našim cieľom vždy bolo a bude uspokojiť potreby každého zákazníka.

      S úctou,

      BILLA s.r.o.

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*