Slovenský Valentín
Admin, 12.02.2013 - After party po Vianociach. Aj tak by sa dal charakterizovať sviatok všetkých zamilovaných – Valentín z pohľadu slovenského e-commerce. Prináša zvýšený dopyt po viacerých tovaroch a službách. Rastie záujem o romantické pobyty a večere,
parfumy, či spodné prádlo, ale i zážitkové produkty ako napríklad koncerty hviezd. Slováci si už Valentína osvojili – zhoduje sa trojica silných slovenských e-commerce spoločností – najširšieho e-shopu InterStore.sk, najväčšieho zľavového portálu ZlavaDna.sk a porovnávača cien Pricemania.sk. Potvrdzujú to aj posledné štatistiky.
Parfumy, pobyty a vstupenky
Na rozdiel od Vianoc je zvýšený predaj počas valentínskeho obdobia obmedzený na posledný týždeň pred sviatkom. „Najžiadanejším valentínskym artiklom sú jednoznačne parfumy, u ktorých denný predaj dosahuje vianočné čísla. Nárast sme zaznamenali pri last minute valentínskych pobytov (o 30 %), doslova ako horúce zemiaky sa predávajú vstupenky na koncerty tínejdžerského idola Justina Biebera (30.3., Viedeň), či Bon Joviho (17.5., Viedeň)“, hovorí obchodný riaditeľ InterStore.sk Tomáš Prutzer a podotýka, že práve Valentín je hlavným ťahúňom februára okrem štandardných cenových akcií.
Valentínske sexi prekvapenie
Na portáli www.pricemania.sk, ktorý porovnáva viac než milión produktov a zastupuje široký segment výrobkov, sa vo februári každoročne zvyšuje prezeranosť parfémov a spodnej bielizne. Nezaostávajú ani luxusnejšie a drahšie produkty, ako napríklad šperky, či hodinky. „Napriek tomu, že ide o pomerne mladý sviatok, Slováci Valentína milujú“, tvrdí Michal Král, CEO portálu Pricemania.sk.“ Každoročne nám do popredia v prezeranosti „vyskočia“ produkty po ktorých po celý rok nie je až taký dopyt. Túto sezónu sú medzi hitmi aj afrodiziaka a feromóny, ktorých prezeranosť narástla až o 40% než je zvyčajne.
Hitom sú sexi košieľky
„Slováci v záležitostiach lásky vôbec nie sú zdržanliví a vedia sa poriadne odviazať“, tvdrí Simona Chrappová, PR & Marketing manager Pricemania.sk. Hitom sú sexi košieľky, ktoré dámy nosia aj počas dňa a pozornosť nenápadne pútajú len vykúkajúcim spodným čipkovaným lemom. Práve tento typ sa počas tohto týždňa umiestnil na prvej priečke prezeranosti vo svojej kategórií na portáli Pricemania.sk.
Láska ide cez žalúdok…alebo v peknom hoteli
Klienti zľavových portálov sa pripravili na sviatok sv. Valentína špeciálnou ponukou služieb. Viaceré reštaurácie v hlavnom meste aj v regiónoch pripravili pre zákazníkov Valentínske menu. Napr. známa luxusná reštaurácia sv. Huberta v Bratislave ponúka Valentínske trojchodové bažantie menu pre dvoch len za necelých 20 euro. Rovnako sa pripravili toto obdobie aj hotelieri. Romantický pobyt pre dvoch v kúpeľnom meste Dudince s využitím výlučne cez Valentínske obdobie bol vypredaný za necelé dva dni. „Okrem špeciálnych Valentínskych balíčkov dosahujú u nás v týchto dňoch veľmi dobrú výkonnosť akékoľvek tovary a služby, ktoré môžu byť použité ako darček. Okrem reštaurácii a pobytov Slováci nakupujú aj šperky a rozličné zážitkové veci, ako napr. lety balónom“, hovorí Zdenko Hoschek, konateľ ZlavaDna.sk
(pr)
Simona Chrappová, PR& Marketing manager Pricemania.sk
Zanechajte nám Váš dotaz