EXQUISIT od Kauflandu prináša pôžitok pre zmysly
Bratislava, Admin – V prvom novembrovom týždni prichádza na náš trh nová vlastná značka spoločnosti Kaufland – EXQUISIT. Dopriať si niečo výnimočné, spestriť si všedný deň trochou luxusu, variť rafinovane a s delikátnymi prísadami – toto všetko si bude môcť užiť čoraz viac ľudí, a to vďaka novej luxusnej privátnej značke potravín, ktorá náročným zákazníkom ponúkne vždy nové a mimoriadne momenty pôžitku.
Podľa výsledkov prieskumu agentúry TNS Slovakia, ktorý realizovala v októbri tohto roku, viac ako štyria z desiatich opýtaných Slovákov nakupujú aspoň raz za týždeň produkty privátnych značiek. Pritom až 55 % týchto nákupov realizujú ženy. Čo sa týka druhov potravín, najčastejšie v rámci privátnych značiek nakupujú mliečne výrobky a cestoviny, z nepotravinových výrobkov papierové produkty osobnej hygieny. Vďaka jednotnému dizajnu obalov sa zákazník v ponuke lepšie orientuje a výber výrobkov je tak cielenejší.
V posledných rokoch sa veľmi populárnym stalo aj varenie a čoraz častejšie sa hovorí o kvalite potravín a ich spracovaní. Preto výber sortimentu a príprava potravín značky EXQUISIT prebiehala veľmi starostlivo, s cieľom splniť očakávania náročných zákazníkov. Špeciality z Francúzska, Švajčiarska, Belgicka a Rakúska boli niekoľkonásobne ochutnávané, testované, zdokonaľované, opäť odskúšané.
„Našou snahou bolo vybrať také potraviny, ktoré sú typickými ikonami luxusu a chuťového zážitku nielen na sviatočnom stole počas Vianoc či Veľkej noci. Chceme ľuďom spestriť každodennosť a priniesť im pôžitok pre všetky zmysly,“ uviedol Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland. Výsledkom je kulinársky výber z kategórie lahôdok, mrazeného a čerstvého tovaru, sladkostí, pochutín a mäsa. Celkovo sa do predaja v Kauflande na Slovensku dostáva vyše stovka prémiových výrobkov, ktoré majú jedno spoločné: boli vyrobené s veľkou láskou k detailu, starostlivosťou a radosťou z dobrého jedla. Sú určené všetkým, ktorí občas radi rozmaznávajú svoje chuťové poháriky, či už sami alebo v kruhu rodiny a priateľov. Potraviny privátnej značky EXQUISIT sú skutočne výnimočným výberom.
„Nájdete medzi nimi rozmanité druhy syrov a mäsových lahôdok, ale aj pochúťky, ktoré vo svojej kategórii nie sú na pultoch maloobchodných reťazcov bežné, napríklad hľuzovkové rizoto, olej z vlašských orechov, paradajkovo-rukolové pesto, modré zemiakové lupienky alebo ocot s figovou šťavou. Dali sme si záležať aj na kvalite obalov, mnohé výrobky preto ponúkame v skle,“ priblížil Richard Bendík, riaditeľ nákupu spoločnosti Kaufland.
Na svoje si prídu aj milovníci kávy, ktorú si môžu vychutnať s chladenými dezertami, či širokou ponukou čokoládových bonbónov a praliniek, medzi ktorými kraľujú sušené maliny či jahody v čokoláde. Inšpirácie pre varenie z potravín značky EXQUISIT môžu zákazníci získať v brožúre s delikátnymi receptami, ktorá je dostupná na stiahnutie na webovej stránke Kaufland .
Pri príležitosti uvedenia značky EXQUISIT pripravil Kaufland aj online súťaž, ktorá bude prebiehať od 4.novembra do 18. novembra 2015. Spomedzi všetkých súťažiacich bude vyžrebovaných 500 výhercov, ktorí získajú atraktívnu kolekciu chutných lahôdok tejto značky a k nej prekvapenie navyše.
Text k foto:
Obr. č. 1 – Terézia Šabová z TNS Slovakia prezentovala výsledky prieskumu, podľa ktorého až 43 % populácie na Slovensku nakupuje privátne značky niekoľkokrát do týždňa.
Obr. č. 2 -Recepty z potravín EXQUISIT pokrstili za prítomnosti generálneho riaditeľa Kaufland Slovenská republika, v. o. s. Paula Paulsa riaditeľka projektu Miss Slovensko Karolína Chomisteková a Miss Slovensko 2015 Lujza Straková.
Obr. č. 3 – Na slovenský trh prináša nová privátna značka 116 exkluzívnych produktov.
(Zdroj: Andrea Devánová, NEUROPEA, Pripravil: Eugen Michal Nagy)
Zanechajte nám Váš dotaz