Dajte si záležať na tom, ako vyzerá váš web

Bratislava, Admin – Proces zakladania spoločnosti zvyčajne trvá približne 2 týždne, no už vtedy by ste mali myslieť na to, ako budete prezentovať svoju firmu. Jednou z najvýhodnejších foriem prezentácie je kvalitne urobená webstránka. Prečo? Pretože neminiete toľko peňazí, ako keby ste mali spustiť reklamnú kampaň na bilboardoch, letákoch či nedajbože v televízii. Navyše môžete na svojej webstránke neustále pridávať nové a nové informácie, ktoré vašich potencionálnych zákazníkov zaujímajú.

Získajte návštevníkov
V prvom rade musíte mať návštevníkov. Ako ich môžete prilákať na svoju stránku? Rozhodne kvalitným obsahom, informáciami, ktoré nikde inde nenájdu a vy im ich aj tak dáte zadarmo. Toto všetko máte a návštevnosť mizivá? Nuž, je načase urobiť SEO optimalizáciu, ktorá odhalí, kde je internetový pes zakopaný.

Ako zmeniť návštevníkov na zákazníkov?
Keď sa návštevy zvýšia, dajte návštevníkom niečo zadarmo – návody, tipy, triky, rady, poradenstvo, čokoľvek, čím ste vo svojom odbore výnimočný a vtedy nastáva pravidlo reciprocity – ľudská psychika funguje tak, že keď ľuďom niečo dáte, oni sa vám budú chcieť čo najrýchlejšie revanšovať – prečo by to nemohlo byť tým, že sa stanú vašimi zákazníkmi?

Nešetrite na webstránke
Nebojte sa pustiť žilou pri tvorbe vášho webu. Je to skvelá investícia. Zamerajte sa na to, aby bol váš web intuitívny, graficky príťažlivý, jednoduchý a nepreplácaný, nech tam návštevník nájde to, čo hľadá a snažte sa byť stručný a zároveň nebuďte nudný, vynechajte dlhé a ničnehovoriace tapety textu. Píšte texty tónom, ako keby ste sa normálne rozprávali s kamarátom. Oplatí sa vám to.

Kde šetriť?
Znížte režijné náklady, ktoré patria k tým najvyšším, ale nikdy nešetrite tam, kde by to mohlo ovplyvniť vášho zákazníka alebo zamestnanca. Napríklad FC Barcelona, jeden z najbohatších futbalových klubov, sa rozhodol ušetriť vďaka čiernobielej tlači. Aj vy ušetrite vďaka atramentovým kazetám, hlavne, keď tlačíte stovky strán denne. Podarilo sa Barcelone ušetriť? Ktovie, no kúpila potom dvoch hráčov za 80 miliónov €, tak posúďte sami.

(Zdroj: Tomáš Turek, Foto: Shutterstock – Seocentrum, Pripravila: Valéria Nagyová)

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*