Orbit vsádza na zdravý a krásny úsmev

Bratislava, Admin – Pre značku Orbit je zdravý a krásny úsmev kľúčový, čo prezentuje i vo svojej súčasnej komunikačnej kampani založenej na benefitoch žuvania v rámci dentálnej hygieny. Účinok tejto kampane sa rozhodla podporiť aj ako partner bratislavského módneho podujatia Fashion LIVE!, kde bude prezentovať dôležitosť čistých zubov a žutia.

Orbit Professional FreshMint kopie

Od minulého roka môžeme na televíznych obrazovkách vidieť obľúbený reklamný spot, kde sa Antonio Banderas po obede rozchádza so šiškou, kávou, zmrzlinou a bagetou. Spoločnosť Wrigley ju zaradila v rámci kampane „Pre čisté a zdravé zuby daj kopačky zvyškom jedla“. Keďže prioritou značky je zdravý a krásny úsmev, rozhodla sa v rámci celoročnej kampane a jej prepojenia so zdravým a krásnym úsmevom, toto posolstvo šíriť i prostredníctvom podpory módneho podujatia Fashion LIVE!. „Myslíme si, že šíriť filozofiu našej značky týmto spôsobom je správne rozhodnutie, pretože modelky a ľudia v zábavnom priemysle sú tí, pre ktorých je nádherný úsmev nevyhnutný a starostlivosť oň je kľúčová i počas celého dňa. Sme hrdí, že sme sa mohli stať partnerom tohto módneho podujatia a zároveň takto vysvetliť benefity žutia z hľadiska dentálnej hygieny,“ vyjadrila sa Jana Přerostová, brand manažérka značky Orbit. Fashion LIVE! podporia Orbit Professional, ktoré budú samplovať počas celého trojdňového podujatia šarmantné hostesky, pričom záujemcovia majú možnosť odfotografovať sa s nimi.

orbit_model_whiteOrbit Professional StrongMint

O tom, že pre značku Orbit je krásny a zdravý úsmev dôležitý svedčia i ďalšie projekty, ktoré sa zakladajú na tejto myšlienke. Prvou tohtoročnou aktivitou bol koncept Škola úsmevu, ktorá učila Slovákov usmievať sa prostredníctvom Orbit boxu. Ten na základe dostatočného úsmevu vydal záujemcovi fotografiu a novú príchuť žuvačky. A tak ojedinelým spôsobom prepojili šírenie posolstva so samplovaním novinky z ich portfólia. Ďalším nezvyčajným projektom bola roadshow Orbit – Zdravý úsmev pre každého, ktorá učila Slovákov, ako sa správne starať o svoje zuby s vysvetlením, že žuvačka bez cukru je dôležitým doplnkom dentálnej hygieny počas dňa. Roadshow sprevádzal veľký kamión, vo vnútri ktorého bola zriadená ambulancia dentálnej hygieny. Popri roadshow opäť prebiehal sampling tradičných príchutí Orbit Peppermint a Spearmint.

(Zdroj: Miriama Horváthová, AMI Communications Slovakia)

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*