Legendárna Podravka v novom obale

BRATISLAVA/ADMIN – Aj vy už zo zvyku beriete modré Ochucovadlo Podravka z regálu v obchode a vkladáte ho do košíka? Tak zbystrite pozornosť, pretože obľúbená Podravka mení obal! Známa modrá farba si vás v obchode rozhodne nájde. A určite si na obale všimnite aj svetoznámu postavu kuchára, ktorý má nový moderný „šmrnc“.

Aj keď sa dizajn obalu mení, receptúra ostáva rovnaká – je to stále to isté ochucovadlo, na ktoré ste zvyknutí a ktoré je súčasťou slovenských domácností po generácie. Originálna zmes kvalitných ingrediencií aj naďalej zostáva verným pomocníkom a spojencom v kuchyni. Lebo s Podravkou, teraz v novom obale, chutí každé jedlo lepšie.

Elena Matušková, marketingová riaditeľka PODRAVKA INTERNATIONAL vysvetlila, prečo je Ochucovadlo Podravka stálicou na trhu aj v našich kuchyniach.

Dňa 2. októbra sa uskutočnila v bratislavskom štúdiu varenia Chefparade  kulinárska show s názvom „Varenie je strašne… dobré s Podravkou“, na ktorej sa zúčastnili novinári a známi influenceri. Hlavnou hviezdou podujatia bolo obľúbené Ochucovadlo Podravka v novom „outfite“ v podobe dizajnového obalu. Podujatím sprevádzal moderátor Martin Chynoranský a pozvaným hosťom pri kulinárčení výdatne pomáhal celebritný šéfkuchár Peter Varga. Spoločnosť im robili aj známe tváre, medzi ktorými nechýbala Jasmina Alagič, Lucia Knihová, Mária Kukučková a Michal Totka. Kulinárska show sa niesla v skvelej nálade a strašne… dobrej chuti pripravených dobrôt.

Keď sa tradícia spája s inováciami

V úvodnej talkshow vyspovedal Martin Chynoranský marketingovú riaditeľku PODRAVKA INTERNATIONAL, Elenu Matuškovú: „Od lídra sa očakáva, že bude prichádzať s inováciami. Zmenou obalu sa nám podarilo spojiť 66 rokov pretrvávajúcu tradíciu v receptúre s novým dizajnom. Zaujímavosťou je, že vývoj a testovanie tohto obalu trvalo 2 roky. Vážime si lojalitu našich stálych zákazníkov, vďaka ktorým je Ochucovadlo Podravka číslo 1 vo svojom segmente*. Zároveň veríme, že nový obal osloví aj ďalších spotrebiteľov, ako na Slovensku, tak aj v ďalších krajinách sveta. Najmä mladú generáciu, pričom naším cieľom je motivovať ju, aby začala variť.“ Podravka v novom obale bola symbolicky uvedená do života morskou soľou priamo z Chorvátska, keďže domovom Podravky je práve táto krajina.

„Krst“ Ochucovadla Podravka v novom obale na podujatí Varenie je strašne… dobré s Podravkou pravou morskou soľou z Chorvátska, domova Podravky. Elena Matušková, marketingová riaditeľka PODRAVKA INTERNATIONAL, moderátor krstu Martin Chynoranský a Miroslava Čunderlíková, brand manažérka PODRAVKA INTERNATIONAL.

S Podravkou bolo varenie hrou

Hostia sa priamo na vlastnej koži presvedčili, že varenie s Podravkou môže byť nielen rýchle a jednoduché, ale aj strašne… dobré! A to podľa receptov, ktoré pre Podravku pripravil šéfkuchár Peter Varga. Na variacich stoloch ich čakali záhadné modré boxy a každý z nich skrýval „strašnú“ ingredienciu. Prísadu, pred ktorou má väčšina z nás rešpekt, a tak sa jej pri varení radšej vyhýba. Hostia, novinári a influenceri tak postupne objavili kokosové mlieko, špenát do halušiek a kuracie pečienky. Zistili, že aj „strašná“ ingrediencia sa dá jednoducho zvládnuť, aj s pomocou Podravky. Čo si spoločne navarili, to si aj zjedli a všetkým veľmi chutilo.

A ako hodnotia podujatie a spoločné varenie s Podravkou známe tváre?

Peter Varga: „Podravka je láska. Mám na ňu spomienky z detstva, pretože keď moja babička varila, Podravku mala vždy po ruke. A musím sa priznať, že jedlá od mojej babičky som mal najradšej. Dnes sme vytvorili skvelú atmosféru a úžasné jedlá. Veľmi dobre som sa cítil a kulinárčenie s Podravkou som si užil spolu s ostatnými.“

Martin Chynoranský: „Mne sa páči, keď je varenie radosť. Lebo aj dnes to bolo o tom, že si ľudia pomáhali, usmievali sa, spoločne sme si sadli k stolu a ochutnávali sme, čo sa navarilo. Mám rád tradičnú kuchyňu a polievky. Tú najlepšiu robila moja babka. Bol to hovädzí vývar a vtedy nesmela na stole chýbať Podravka.“

Odhalenie tajnej ingrediencie v receptoch, ktoré pre Podravku pripravil šéfkuchár Peter Varga a varenie s Ochucovadlom Podravka. S influencerkou Jasminou Alagič.

Odhalenie tajnej ingrediencie v receptoch, ktoré pre Podravku pripravil šéfkuchár Peter Varga a varenie s Ochucovadlom Podravka. S influencerkou Jasminou Alagič.

Jasmina Alagič: „S Podravkou mám vždy pri varení zaručený úspech a spoločné varenie so šéfkuchárom som si veľmi užila. Priznám sa, že nemám scary ingredienciu, pretože si vravím, že všetko má na seba návod. Niet sa čoho báť a treba si variť. Je v tom kus duše, lásky a varenie je aj dobrá psychohygiena. Jedlo nás nemá iba nakŕmiť, ale aj potešiť dušu.“

Aj overená kvalita potrebuje „outfit“, ktorý ide s dobou

Vedeli ste, že Ochucovadlo Podravka uzrelo svetlo sveta už v roku 1959 v bývalej Juhoslávii? Práve vďaka tomuto významnému kroku vznikol na mnohých trhoch dovtedy neexistujúci segment ochucovadiel. V Ochucovadle Podravka je ukrytá tradícia a hodnoty, ktoré si nielen značka, ale aj jej spotrebitelia nesmierne cenia.

Obal výrobku prešiel historicky len malými zmenami, a to aj napriek tomu, že Podravka je známa svojimi inováciami v produktovom portfóliu. Zmenou obalu značka oslovuje aj mladšiu generáciu spotrebiteľov a snaží sa vyhovieť jej záujmom a potrebám. Nový, svieži a moderný dizajn nie je jedinou zmenou na obale. Značka vyšperkovala aj legendárnu postavu šéfkuchára, s ktorým je varenie rovnako jednoduché ako s jeho predchodcom.

Originálna receptúra: z dobrého to najlepšie

To, čo sa nezmenilo od vzniku Ochucovadla Podravka, je jeho obľúbená receptúra. Spoliehame sa na ňu už viac ako 60 rokov! Slovenských spotrebiteľov si tento chorvátsky produkt získal práve vďaka dovolenkám pri „slovenskom“ mori.

Pre vaše kulinárske zážitky

Podravka vie, že každý počin v kuchyni, do ktorého vložíte snahu a lásku, si zaslúži chutiť čo najlepšie. Už naše staré mamy poznali osvedčený trik: pre vylepšenie, zjemnenie a podčiarknutie chuti jedla stačí lyžička Podravky. Originálna zmes kvalitných ingrediencií je jednoducho nezameniteľná a svoju kvalitu si drží naprieč generáciami. Nezáleží, či s varením len začínate alebo ste v kuchyni ako doma. Ochucovadlo Podravka je tu pre všetky vaše kulinárske dobrodružstvá. Teraz v novom, sviežom obale.

* Na základe NIQ RMS dát v kategórii Ochucovadiel v hodnote predaja za obdobie posledných 52 týždňov končiacich 29. 12. 2024 na slovenskom maloobchodnom trhu (Copyright © 2024, NielsenIQ).

Viac na www.podravka.sk.

(Zdroj: Lucia Pekaríková, KOMUNIKA;  Foto: Peter Brichta; Pripravila: Valéria Nagyová)

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*