Aby sa každá žena cítila krásnou

Bratislava, Admin – S nami ženami je to rôzne. Niektoré v sebe cítime ženskosť a zvodnosť prirodzene, niektoré ich postupne odhaľujeme a nachádzame s pribúdajúcim vekom a skúsenosťami a niektoré si pozornosť opačného pohlavia nevieme získať vôbec. A rovnako je to aj s pozornosťou, ktorú venujeme vo vzťahu jemu.

Oriflame chce, aby sa každá žena cítila byť krásnou a šťastnou. A nie je to iba klišé, práve táto túžba vedie značku k tomu, aby aj v dnešnom rýchlom a prudko digitálno-technologickom svete budovala na priamom predaji. Oriflame poradkyne sú totiž v oblasti ženskej a mužskej estetiky, osobnej hygieny a starostlivosti, líčenia, výživy ap. pravidelne vzdelávané. A to všetko nielen preto, aby to zužitkovali vo svojom osobnom živote, ale najmä preto, aby svoje cenné vedomosti vedeli posúvať ďalej – smerom k zákazníčkam. Práve vďaka tomu mnohé z nás vďačia Oriflame za objavenú ženskosť a krásu, ktoré v sebe máme. My všetky.

Potrebuješ rúž.

Možno si to už niekde počula, ale Oriflame poradca ti chce povedať, že je to fakt. Potrebuješ rúž a ak práve žiadny na perách nemáš, ihneď otvor kabelku, vytiahni a rúžuj. A ak ho nemáš ani v kabelke, tak si otvor katalóg na stranách 2 – 5 a niektorý si vyber. Oriflame totiž prichádza s najdokonalejším rúžom, aký kedy bol v ponuke značky. Rúže na pery The ONE Colour Obsession sú najvýraznejšie a najintezívnejšie spomedzi všetkých, ktoré doposiaľ značka vyvinula. V ponuke je až 10 krásnych odtieňov, ktoré sa hladko nanášajú, na perách zanechávajú výraznú gélovo-krémovú štruktúru a hydratujú ich po dobu 8 hodín.

Ale poďme k veci – prečo potrebuješ rúž? Aby si si získala jeho pozornosť! Na Manchesterskej univerzite robili prieskum medzi mužmi týkajúci sa miery pozornosti, ktorý venovali obrázkom rozličných dám, ktoré boli rôznorodo upravené. Prieskum ukázal, že muži venovali v priemere 7,3 sekundy dámam, ktoré mali na perách červený rúž, 6,7 sekúnd dámam, ktoré mali ružový rúž a iba 2,2 sekundy tým, ktoré nemali žiadny rúž. Zober si z prieskumu ponaučenie a ak by si chcela svoje pery ešte viac zdokonaliť, siahni po novej konturovacej ceruzke na pery COLOURBOX v troch skvelých odtieňoch.

Nemusíš podstúpiť estetický zákrok, aby si videla výsledky.

Využívanie estetických zákrokov má dlhodobo rastúcu tendenciu a ekonomické predpoklady sú také, že do roka 2022 sa spending v oblasti estetických zákrokov celosvetovo vyšplhá na 11,9 biliónov USD. Napriek tomu sa mnohé z nás sťažujú, že o estetických zákrokoch je málo relevantných informácií, málo reálnych recenzií a väčšina sa obáva vedľajších účinkov.

Oriflame ti prináša možnosť podstúpiť “estetický zákrok” priamo u teba doma. Prináša novinku z radu NovAge, a to Sadu na obnovenie pleti. Ide o revolučnú obnovujúcu pleťovú sadu v 2 krokoch. Obnovuje pleť, odstraňuje z nej odumreté bunky a redukuje vzhľad nedokonalostí. Po mesačnom používaní ťa potešia menej viditeľné jemné linky a vrásky, menej viditeľné pigmentové škvrny, menej viditeľné jazvy po akné a viac zjednotený tón pleti.

Oriflame realizoval spotrebiteľský test, z ktorého vyplynulo, že viac ako 2/3 žien, ktoré uvažujú nad mikrodermabráziou, by zvážilo použitie sady na obnovu pleti NovAge. Ak teda náhodou zvažuješ zákrok, skús ešte pouvažovať nad revolúciou u teba doma.

Uprav sa, nalíč sa.

Je viacero štúdií, ktoré sa venovali téme žien s a bez make upu. Každá zo štúdií potvrdila, že ženy s make upom sú atraktívnejšie a často sú považované za viac kompetentné. Preto akokoľvek si myslíš, že prirodzená krása je najviac, podčiarkni ju. Zaujmeš, a to nielen jeho, ale aj iných, napríklad na pracovných pohovoroch, biznis stretnutiach či kdekoľvek inde.

Oriflame ti teraz prináša tekuté matné očné tiene The ONE, s ktorými nešlo líčenie očí nikdy tak hravo. Inovatívna textúra tekutých očných tieňov bohatej farby sa ľahko kĺže po očnom viečku, schne a mení svoj vzhľad na matný. Nevytvárajú sa na nich ryhy a majú dlhodobé trvanie.

Vďaka starostlivosti o svoj make up si vynútiš jeho zvýšenú pozornosť a vzbudíš aj väčší záujem svojho okolia.

Chce sa o seba starať rovnako ako ty. Pomôž mu.

Spoločnosť SKINfo realizovala v roku 2016 prieskum, z ktorého vyplynulo, že muži míňajú na kozmetiku rovnako veľa peňazí, ako ženy. Avšak každý kvôli niečomu inému. Paradoxom je, že muži si viac ako ženy myslia, že kozmetiku potrebujú na to, aby v práci dobre vyzerali a tiež na to, aby sa niekomu zapáčili. Rovnako zaujímavé je, že až 40 % mužov priznalo, že ak by mali vyšší príjem, kupovali by si viac kozmetických prípravkov. A čo nimi chcú predovšetkým docieliť? Podľa štúdie trápia mužov veľmi podobné problémy ako ženy. V prvej trojici boli zjemnenie a výživa vlasov, redukcia známok starnutia a hydratácia a výživa suchej pokožky.

Oriflame myslí aj na mužov, a tak ak pre neho hľadáš vhodnú pozornosť, z prieskumu jasne vyplýva, že sa určite poteší horúcej novinke – sade NovAge Men. Klinické testy potvrdili, že sada pôsobí proti známkam únavy, redukuje vrásky, vyhladzuje pleť, zlepšuje hydratáciu a tón pleti a dodáva pleti pružnosť. Súčasťou sady sú čistiaci píling, očný gél, sérum a pleťové mlieko. O mužskú pleť sa v produktoch sady opäť starajú prírodné ingrediencie – omladzujúci komplex z baobabu, energizujúci výťažok z rastlinných kmeňových buniek kávovníka a prírodné japonské čierne uhlie, ktoré je kráľom čistiacich ingrediencií.

Pozornosť mu preukážeš ale aj novou toaletnou vodou Soul Focus s obsahom čierneho korenia, kožených tónov a tmavého jantáru. Vôňa je určená pre neporaziteľných mužov, jej teplé srdce tvorí mužná kombinácia fialkových lístkov a levandule, prechádzajúcich do intenzívneho základu z tmavého jantáru a cédrového dreva, zmiešaného s tónmi kože.

Oriflame poradca ti garantuje, že vďaka novinkám katalógu číslo 4 bude úplne jednoduché získať si jeho pozoronosť a preukázať mu tú svoju, napríklad aj vďaka darčekom, ktoré ti posielame a ktoré, veríme, urobia radosť tebe aj jemu – tomu tvojmu. Pretože pozornosť – na každej strane – je pre vzťah nepostrádateľná. Viac informácií hľadaj na www.oriflame.sk.

(Zdroj: Perla Žinčíková, DEVITO; Pripravila: Valéria Nagyová)

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*