Značka Snickers predstavuje hladné animované obrázky

Bratislava, Admin – Značka Snickers prichádza s lokálnym online projektom zameraným na tému hladné alter ego a pýta sa „Kto si, keď si hladný“? Nadväzuje tak na svoju aktuálnu kampaň s Mr. Beanom a na dlhodobý globálny komunikačný koncept „Keď si hladný, nie si to ty“. Na www.snickers.sk si môžu priaznivci čokoládovej tyčinky Snickers vybrať jednu zo šiestich hladných identít a pridaním svojej fotky vytvoriť animovaný obrázok.

Značka Snickers sa pýta svojich priaznivcov, kým sú, keď sú hladní a ponúka im šesť rôznych alternatív, ktoré je možné konfrontovať s ich „nasýtenými“ osobnosťami. „Projekt sa snaží netradičnou formou a hlavne so zveličením zachytiť nepríjemné symptómy hladu, aj ich vplyv na osobnosť človeka. Jeho cieľom je predovšetkým, aby sa spotrebitelia skvele bavili a podelili o animované obrázky so svojimi priateľmi,“ predstavuje aktivitu Radovan Veselý, brand manažér značky Snickers.

Na www.snickers.sk je k dispozícii celkom šesť hladných identít. Návštevníci webu si môžu jednu zvoliť, jednoducho prepojiť so svojou fotografiou a výslednú animáciu potom zdieľať prostredníctvom sociálnych sietí a e-mailu. Online projekt zabezpečila agentúra 2fresh, o PR komunikáciu sa stará AMI Communications.

Od 19. októbra sa navyše hlavné hladné alter ego kampane Mr. Bean presúva z televíznych obrazoviek aj priamo do obchodov v rámci špeciálneho vystavenia, aby priaznivcom značky Snickers pripomenul, že hlad spôsobuje aj stratu koncentrácie.

Keď máš hlad, nie si to ty
Televízny spot využíva známe osobnosti a postavy, prostredníctvom ktorých ukazuje, že keď je človek hladný, nie je doslova vo svojej koži. Celosvetovo sa v kampani objavuje rad známych osobností, napr. Aretha Franklin, Liza Minnelli alebo Robin Williams. Pre Slovenskú republiku bola najskôr vybraná Joan Collins, nahradil ju Gremlin a novo Mr. Bean.

Snickers
Čokoládovo-karamelovú tyčinku Snickers vyrába spoločnosť Mars, ktorá je jednou z najväčších rodinných spoločnosti na svete. Spoločnosť Mars je rozdelená do šiestich obchodných segmentov, jedným z nich sú aj čokoládové výrobky. Na česko – slovenskom trhu pôsobí spoločnosť Mars od roku 1992. V roku 1998 sa spojila so spoločnosťou Wrigley, a vznikla tak jedna z vedúcich cukrárskych firiem.

Tyčinka Snickers sa vyrába od roku 1930. Obsahuje arašidy, karamel, nugát a čokoládu. Táto kombinácia si získala mnoho priaznivcov, čo z nej robí jednu z najobľúbenejších čokoládových tyčiniek na celom svete.

(Zdroj: Lenka Dolinajová, AMI Communications Slovakia, Pripravila: Valéria Nagyová)

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*