Lepší a dlhší chuťový zážitok
so žuvačkami Orbit

Bratislava, Admin – Kampaň „Ešte lepšia chuť“ značky Orbit má za úlohu podporiť komunikáciu vylepšenej receptúry vybraných príchutí žuvačiek. Orbit prichádza so štyrmi samplingmi, ktoré spotrebiteľom predstavia „Ešte lepšiu chuť“ naprieč Českou aj Slovenskou republikou. Súčasťou kampane je špeciálny Orbit Bicykel a tiež „Orbit Lounge“ – oddychová zóna pre návštevníkov obchodných centier. Kampaň bola oficiálne odštartovaná unikátnou out of home reklamou na pražskej zastávke Anděl. Koncept je podporený tiež in store aktivitami, PR a digitálnou komunikáciou. Kampaň pre značku Orbit zabezpečuje agentúra AMI Communications v spolupráci s MediaCom.

„Cieľom tejto kampane je nechať vyskúšať ešte lepšiu chuť čo najväčšiemu počtu spotrebiteľov. Pre značku Orbit je dôležité svoje výrobky neustále vyvíjať, zdokonaľovať a nastavovať vyšší štandard práve preto, aby boli ešte lepšie. Z toho dôvodu teraz ponúkame zákazníkom ešte lepší a dlhší chuťový zážitok, rovnako ako intenzívnejší pocit čistých zubov a dúfame, že túto zmenu uvítajú,“ vysvetľuje Jana Přerostová, brand manažérka značky Orbit.

logo Orbit

Spotrebitelia môžu vylepšené žuvačky bez cukru ďalej vyskúšať zadarmo počas septembra a októbra v rámci ďalších rozsiahlych samplingov po celej Českej i Slovenskej republike. Okrem aktivít priamo v miestach predaja vybraných obchodných reťazcov, sa tiež priamo v uliciach objaví na mieru vyrobený Orbit Bicykel. To počas 4 týždňov obíde celkom 11 miest v Českej republike a 12 miest na Slovensku. Na konci septembra na „tour“ po Česku a následne tiež po Slovensku vyrazí brandovaný kútik „Orbit Lounge“. Ponúkne špeciálne vytvorenú aplikáciu Orbit Smile App, ktorá dodá každému úsmevu správnu iskru. Súčasťou je tiež na mieru vyrobený Orbit Box Populi. Návštevníci tejto „búdky“ dostanú možnosť vyjadriť sa k ešte lepšej chuti a zodpovedať pripravené otázky. Všetky záznamy, vrátane zostrihu tých najlepších, budú dostupné na webe www.estelepsiachut.sk. Tu záujemcovia nájdu všetky informácie k jednotlivým zastávkam oboch samplingov a zaujímavosti ku kampani. Digitálnu komunikáciu doplní video, vrátane niekoľkých zábavných spotov s Pizza lady, hviezdou aktuálne televíznej reklamy na Orbit. Nebude chýbať ani komunikácia na oficiálnom Facebook profile Orbit Klub. Súčasťou projektu je garancia vrátenia peňazí, ak nebude spotrebiteľ spokojný s vylepšenou receptúrou.

(Zdroj: Lenka Dolinajová, AMI Communications, Pripravila: Valéria Nagyová)

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*