Najlepší januárový štart pre Mercedes-Benz

Bratislava, Admin – V januári 2018 bolo dodaných rekordných 193 414 (+8,4 %) osobných vozidiel značky Mercedes-Benz. Pre značku s hviezdou spoločnosti Daimler to znamená najlepší začiatok roku, potvrdenie pozície najpredávanejšej prémiovej značky a bezproblémový nástup do siedmeho rekordného roku za sebou.

Počas januára 2018 si značka Mercedes-Benz udržala pozíciu lídra spomedzi prémiových vozidiel okrem iného v Nemecku, Veľkej Británii, Portugalsku, Južnej Kórei, Austrálii, na Taiwane, v USA, Kanade a Brazílii.

„S odbytom viac ako 193-tisíc vozidiel Mercedes-Benz sme dosiahli najúspešnejší štart roku v histórii spoločnosti, ktorý emočne začne s prezentáciou novej Triedy G,“ vyzdvihuje Britta Seeger, členka predstavenstva spoločnosti Daimler zodpovedná za predaj v divízii Mercedes-Benz Cars a dodáva: „som rada, že sme si stanovili štandard nielen v oblasti predaja, ale tiež napríklad s novým konfigurátorom vozidiel značky smart s 3D vizualizáciou vozidla v reálnom čase. To dáva našim zákazníkom inovatívnu platformu, na ktorej môžu konfigurovať svoje budúce vozidlo.“

Januárové predajné rekordy dosiahla značka Mercedes-Benz v Európe: 65 286 vozidiel (+5,9 %) i v Nemecku 21 907 vozidiel (+21,6 %), rovnako ako napríklad v Španielsku, Portugalsku, Poľsku a Švédsku. Dvojciferné nárasty pokračovali v ázijsko-tichomorskom regióne (+14,4 %), vrátane Číny (16,4 %). Región krajín Severoamerického združenia voľného obchodu (NAFTA) si v januári udržiaval zhruba rovnakú úroveň odbytu (-1,8 %), obdobne ako tiež Spojené štáty (-0,9 %).

V januári pokračoval rast dopytu (+9,9 %) po vozidlách SUV značky s hviezdou. Nová Trieda S (+25,3 %) či Trieda E (+10,4 %) zaznamenala rekordnú januárovú hodnotu odbytu. V Nemecku sa darilo (osobitne elektrickým modelom), ďalšej značky Daimleru: mestským vozidlám smart (+30,3 %).

Do roku 2018 vstúpila značka Mercedes-Benz na novej úrovni interakcie so zákazníkmi, ktorú prináša napríklad nový inteligentný virtuálny asistent Ask Mercedes alebo už populárna aplikácia a adaptér Mercedes me. Aktuálne má hviezdna značka aj takmer 100 miliónov fanúšikov na sociálnych sieťach, pričom na Instagrame zaznamenala vlani viac ako 300 miliónov interakcií čím sa stala značkou s najväčším počtom lajkov a komentárov na tejto sociálnej sieti.

(Zdroj: Michal Žitný, Mercedes-Benz Slovakia; Pripravila: Valéria Nagyová)

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*