V Avione pribudne do leta unikátny foodcourt

Bratislava, Admin – Nový netradičný foodcourt pribudne v lete 2018 v najväčšom nákupnom centre na Slovensku AVION v Bratislave v blízkosti čerstvo otvoreného hypermarketu Kaufland. V unikátnej zóne s rozlohou  8000 m2 budú návštevníkom k dispozícii nové gastroprevádzky, detské ihriská a množstvo relaxačných zón na príjemné oddychovanie, stretávanie sa a trávenie voľného času.  Dizajnový foodcourt inšpirovaný zákutiami veľkomiest z architektonickej kancelárie Pavla Suchánka bude hotový už v lete 2018.

„Sme veľmi radi, že už tak bohatú ponuku AVIONU s novým silným partnerom maloobchodnou sieťou Kaufland čoskoro doplní aj unikátny koncept foodcourt. Už v lete budúceho roka si budú môcť návštevníci popri nákupoch pre celú domácnosť vychutnať v modernom prostredí aj kulinárske špeciality a zábavu. Chceme, aby ľudia v AVIONE príjemne trávili čas s celou rodinou a radi sa u nás stretávali so svojimi priateľmi a známymi,“ uviedla Andrea Aujeská, riaditeľka najväčšieho nákupného centra na Slovensku AVION v Bratislave (na obr. č. 2 sprava, na obr. č. 4, na obr. č. 6 sprava).

Pri návrhu nového foodcourtu sa AVION prispôsobil novým spotrebiteľským trendom. ,,Ľudí totiž čoraz viac do nákupných centier priťahujú nielen módne značky a služby, ale aj zaujímavé gastro-prevádzky so širokou ponukou jedál. Snažíme sa príjemné stravovanie spojiť aj so zábavou, a preto budú súčasťou nového foodcourtu aj dva detské zábavné koncepty,“ doplnil Andrej Dvorský, projektový manažér spoločnosti IKEA Centres Slovensko, ktorá vlastní a prevádzkuje nákupné centrum AVION (na obr. č. 2 a č. 6 ).

Nový foodcourt bude unikátnym aj v rámci ostatných nákupných centier AVION v Európe. ,,Návrh nového foodcourtu v AVIONE je originál, inšpirovalo nás množstvo vnemov najmä z prostredia európskych veľkomiest – historické uličky, ich zákutia. Chceli sme vytvoriť netradičný foodcourt inšpirovaný polyfunkčným mestským prostredím s príbehom. Nový priestor je členitý, obsahuje perspektívu i optické klamy, má menšie časti určené na stretávanie sa aj pódium na prezentácie. Ľudia chcú byť v spoločnosti iných, aj preto ich lákajú nákupné centrá s príjemným miestom na stretávanie sa, oddych a zábavu. V minulosti túto funkciu plnili centrá miest, v súčasnosti sú skôr vyhľadávané turistami,“ vysvetlil architekt a autor projektu Pavel Suchánek.

Po otvorení Foodcourtu v novej časti AVIONU ten súčasný Foodcourt nahradia noví nájomníci z oblasti módy. Existujúca reštauračná zóna na 1. poschodí nad klziskom bude fungovať aj naďalej.

Unikátny AVION foodcourt vzniká pri novootvorenom hypermarkete Kaufland s predajnou plochou 3 725 m2 (prenajatá plocha 5 700 m2), ktorý je návštevníkom centra k dispozícii od 16. novembra 2017 od 8.00 hod. do 21.00 hod.  Nová predajňa so širokým sortimentom je prispôsobená najnovším štandardom a potrebám zákazníka, čo je vidno v podobe  niekoľkých zaujímavých inovácií. Asi najviditeľnejšou novinkou pre zákazníkov je umožnenie voľnejšieho pohybu v predajni, urýchlenie nákupu vďaka 12 samoobslužným pokladniam, ale aj viac priestoru na jeho samotnú realizáciu. „Sme radi, že novou predajňou pokryjeme veľmi zaujímavú spádovú oblasť Bratislavy a vďaka neustálym inováciám, ktoré prinášame do konceptu predajní, si naši zákazníci svoj nákup užijú ešte viac,“ uviedla Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland Slovenská republika, v.o.s. (na obr. č. 2 a č. 6 zľava).

(Zdroj: Katarina Šutárová, LIKE; Pripravila: Valéria Nagyová)

 

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*