Kaufland opäť ocenený medzi najlepšími značkami Slovenska

Bratislava, Admin – Spoločnosť Kaufland sa znovu umiestnila medzi elitnými značkami Slovenska. O jej ocenení v rámci Superbrands Award rozhodla expertná skupina Brand Council na základe verejného prieskumu zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi Brand Council-u sú najuznávanejší slovenskí odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy. Toto ocenenie získala spoločnosť už tretí rok po sebe.

Držitelia ceny Consumer Superbrands patria do skupiny elitných značiek predstavujúcich vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. ,,Značka je len tak dobrá ako jej zamestnanci. Tretíkrát za sebou získané ocenenie Superbrands je dôkaz, že tí v Kauflande sú super,“  vyjadril sa Paul Pauls, generálny riaditeľ Kauflandu.

Spoločnosť Kaufland je držiteľom ocenenia za roky 2015, 2016 a 2017. Ocenené značky sa hodnotia podľa prestíže, inovatívnosti a povedomia o značke na našom trhu. Základom je vysoká kvalita a vynikajúce renomé. „Opätovné získanie tohto ocenenia nás samozrejme veľmi teší a zároveň uisťuje v tom, že nielen zákazníci, ale aj odborná verejnosť vnímajú naše úsilie prinášať tú najvyššiu kvalitu a neustály rozvoj nielen značky ako takej, ale celkových služieb, ktoré ponúkame,“ povedal Martin Gärtner, vedúci oblasti marketingu spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s.

Pečať kvality Superbrands, ktorá odzrkadľuje silu brandu a schopnosť značky plniť svoje sľuby, inovovať a neustále napredovať, si do svojich rúk prevzalo 44 spoločností, z ktorých 36 získalo titul Consumer Superbrands a 8 titul Business Superbrands.

(Zdroj: Martina Goffová, NEUROPEA; Pripravila: Valéria Nagyová)

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*