Kampaň Dove odhaľuje, ako ženy vnímajú svoj vek

Bratislava, Admin – Väčšinu žien otázka na ich vek zarazí. Vo svete, kde je mladosť považovaná za synonymum krásy, majú ženy pocit, že na to, aby ich okolie považovalo za krásne, musia vyzerať mlado. Tlak spoločnosti na to, aby ženy vyzerali mladšie je naozaj veľký. Celá štvrtina opýtaných žien pociťuje, že ich okolie posudzuje na základe ich veku. Podľa nového globálneho prieskumu realizovaného značkou Dove, len 10 percent žien hrdo prezrádza svoj vek bez toho, aby ho zapierali, alebo prispôsobovali situácii.

Značka Dove sa zaviazala k tomu, že bude pomáhať ženám na celom svete uvedomovať si vlastnú krásu a získavať zdravé sebavedomie. Preto vytvorila krátky film s názvom How Old Are You? (Koľko máte rokov?) s cieľom inšpirovať všetky ženy k tomu, aby sa nebáli oslavovať svoju krásu v každom veku.

DOVE_HOAY_KV_- Portret 2                                         DOVE_HOAY_KV-Portret

„Ženy sa vo všeobecnosti domnievajú, že ak odhalia svoj skutočný vek, môžu ovplyvniť to, ako ich krásu bude posudzovať okolie,“ vysvetľuje Lucia Dúbravská, Brand managerka značky Dove. „Značka Dove preto pripravila kampaň How Old Are You?, ktorou chce naďalej podporovať svoj záväzok posilňovať sebavedomie žien. Dúfame, že ženy prehodnotia svoj postoj k sebe a uvedomia si, že sú krásne bez ohľadu na vek.“

DOVE_HOAY_KV-Portret 1               3-Dove-HOAY-Damy zm

Vek vyvoláva nepríjemné pocity snáď u všetkých žien. Najhoršie sa s ním obvykle vyrovnávajú s príchodom tridsiatky, ale pochybnosti sa prejavujú už v období puberty. Krátky film značky Dove vnáša dôležitú otázku: kedy vlastne ženy začali vnímať svoj vek ako problém? Stavia do kontrastu malé dievčatká hrdo deklarujúce svoj vek, zatiaľ čo dospelé ženy sa snažia tejto otázke vyhnúť.

5-Dove-HOAY-Narodeniny

Misia Dove na podporu sebavedomia je veľmi dôležitá. Dievčatká si v malom veku totiž mimoriadne všímajú všetko, čo ich mamička robí, a intenzívne vnímajú jej správanie, sebavedomie a sebaúctu. Dove preto učí ženy, aby si uvedomili svoju skutočnú krásu a našli v sebe zdravé sebavedomie. Len tak môžu byť pozitívnym príkladom svojim dcéram.

Vyhýbanie sa „otázke veku“
Zodpovedanie ´onej´ otázky vyvoláva u väčšiny žien nepríjemné pocity a mnohé z nich zarmúti. Odhalenie veku totiž núti ženy zamerať sa na negatívne aspekty spojené so starnutím a privoláva ďalšie obavy a nespokojnosť so svojim vzhľadom. Z prieskumu zameraného na vnímanie veku vyplynulo, že 1 zo 4 žien použije negatívne ladené výrazy na to, aby sa opísala vo vzťahu k svojmu veku – napríklad „som stará“ alebo „silnejšej postavy“. Jedným zo zaujímavých zistení bolo, že 2 z 5 žien dokonca predstierajú mladší vek a často sa snažia vyhnúť oslave svojich narodenín.

Objavte svoje krásne JA
Dove otázkou „Koľko máte rokov?“ (How Old Are You?) vyzýva ženy, aby prehodnotili svoje pocity, ktoré majú vo chvíli, keď odhaľujú svoj skutočný vek. Pozrite si náš krátky film How Old Are You na https://www.youtube.com/user/DoveSlovakRepublic a podeľte sa s nami o vaše dojmy na www.facebook.com/dove.

(Zdroj: Media In )

1 Komentár Kampaň Dove odhaľuje, ako ženy vnímajú svoj vek

  1. Dobrý den,
    zítra mně bude 55 a hrdě se ke svému věku hlásím. Svou vlastní cestou již třetím rokem poukazuji na předsudky vůči starším, což dokazuji na webových stránkách, které můj životní příběh provázejí.
    http://www.mysupersat.eu
    Přeji všem hlavně pevné zdraví a harmonii těla i duše. Pracuji na sobě denně a s radostí, kterou se snažím předávat dále – jako poselství.
    Miroslava Reková nar. 17. září 1959 🙂
    (Reakce na článek z iDnes, že se ne-stydíme za svůj věk, není důvod, je to koloběh, příroda, život a v tom je ta krása).

Zanechajte nám Váš dotaz

Vaša emailová adresa nebude publikovaná


*